Gå til innhold

NESEOPRASJON Ⓜ️!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nær jeg har betalt 40.000 for neseoprasjon, og ikke ser noe forskjell etter 1år, har jeg da rett på ny gratis oprasjon? Det er jo ganske mye penger det er snakk om. Og hvis man fa ikke ser noe som helst forskjell så burde man vel få ny gratis oprasjon? 

Noen som har erfaring eller peiling på dette? 

Håper noen kan svare. :) 

Anonymkode: da901...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke egen erfaring, men har noen svært nær meg som har gjennomført neseoperasjon. Nesa er prikklik som før operasjonen. Ser ut som mangle lures trill rundt med slike operasjoner. 

Anonymkode: 31c40...ad7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke egen erfaring, men har noen svært nær meg som har gjennomført neseoperasjon. Nesa er prikklik som før operasjonen. Ser ut som mangle lures trill rundt med slike operasjoner. 

Hadde de svær/potetnese eller noe lignende? 

Vet du hvilken klinikk de opererte seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe potetnese nei. 

Jeg vil ikke si hvor det var, da kan det kontenkes at vedkommende finner ut at jeg ikke ser forskjell på nesen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe potetnese nei. 

Jeg vil ikke si hvor det var, da kan det kontenkes at vedkommende finner ut at jeg ikke ser forskjell på nesen. 

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor nese med "høy kul"  på neseryggen. Opererte meg i 2014 på et av Bangkoks beste sykehus, altså nå i ettertid er nesen fortsatt stor men kulen på ryggen er borte.... jeg ville gjerne hatt den mindre og vurderer faktisk og foreta en ny opraJon :(

Anonymkode: ea384...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stor nese med "høy kul"  på neseryggen. Opererte meg i 2014 på et av Bangkoks beste sykehus, altså nå i ettertid er nesen fortsatt stor men kulen på ryggen er borte.... jeg ville gjerne hatt den mindre og vurderer faktisk og foreta en ny opraJon :(

Hvor opererte du deg? 

Ble nesen noe større en det den var fra før av, eller ble den litt mindre i det hele tatt? 

Ble du operert av spesialister i plastikkirugi, eller ble du operert av spesialister i nese-øre-hals?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny operasjon for 10.000(operasjonskostnadene), fordi forskjellen ikke var stor og jeg fikk et litt asymmetrisk resultat. Dro på ny konsultasjon og spurte plastikkirurgen om det var mulig, og jeg synes 10k var realt av han. Man forventer liksom ikke mye sympati, men det synes jeg at jeg fikk :P 

Anonymkode: 72d65...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny operasjon for 10.000(operasjonskostnadene), fordi forskjellen ikke var stor og jeg fikk et litt asymmetrisk resultat. Dro på ny konsultasjon og spurte plastikkirurgen om det var mulig, og jeg synes 10k var realt av han. Man forventer liksom ikke mye sympati, men det synes jeg at jeg fikk :P 

Må legge til at jeg også betalte litt over 40k for min første op.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du betalte 40k for første oprasjon, og det ikke ble noe resultat av det, så syntes jeg det å betale 10k mer kan bli veldig dyrt, om det da ikke er så stor forskjell nå heller. Hvordan ble resultatet ditt nå? Fornøyd og ble det som du bille ha det? Hvor opererte du deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du betalte 40k for første oprasjon, og det ikke ble noe resultat av det, så syntes jeg det å betale 10k mer kan bli veldig dyrt, om det da ikke er så stor forskjell nå heller. Hvordan ble resultatet ditt nå? Fornøyd og ble det som du bille ha det? Hvor opererte du deg? 

Selvførgelig lønner det seg å bare ta oprasjonen, men mener det at de burde gitt deg gratis oprasjon. 50k for en neseoprasjon skal jo som regel være hele nesen. Og da skal man få fikset mye på nesen for 50k, trodde nå jeg? Men absolutt verdt pengene om det blir bra resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. november 2016 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Hvor opererte du deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var det du opererte deg? Og var det bra kundeservice? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...