AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Vil ikke si så veldig mye om situasjonen i tilfelle hun er på kvinneguiden og leser dette. Jeg er vanligvis ganske så dårlig på å lese signaler på om jenter/damer, liker meg/er interessert i noe mer en vennskap. Dette siden jeg er ekstremt dårlig på å flørte, jeg vet egentlig aldri helt hvor grensen går mellom vennskapelig prat til flørting. Jeg må tydeligvis ha krysset denne grensen i samtaler jeg har hatt med henne, muligens når vi har pratet og skøyet om sex, sexhistorier osv. Anyway siste gang vi møttes ble hun veldig fysisk/kosete og viste det helt klart at hun var interessert i noe mer enn å prate osv. Noe jeg egentlig ikke har noe imot, men greia er at hun har type og har vært sammen med han i flere år og det et stort moralsk no-go for meg i en slik situasjon. Når jeg tenker meg om er det ikke første gangen jeg har vært i en slik situasjon...... . Lurte egentlig på hvordan man på best mulig måte kan friendzone en jente, uten at man mister henne som venn / blir merkelig etterpå? Noen som har noen forslag/tanker? Anonymkode: 46d99...02a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Det er vel egentlig samme svar her som det ville vært motsatt vei - du kan ikke håpe på å beholde noen som venn dersom de faktisk er seksuelt / romantisk interessert i deg. Uansett hvordan det gjøres må du være tydelig nok til at avvisningen er et faktum, og dersom den er det vil de føle seg...vel, avvist. Og det hele blir for ubehagelig til at dere kan omgås normalt. En enkel snarvei er rett og slett å bringe opp en jente du er interessert i. Noen vil si at ærlighet varer lengst, men jeg kan helt oppriktig ikke forstå hva den eventuelle skaden ville være her. Anonymkode: 7a0eb...036 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Hver gang hun blir kosete eller begynner å flørte spør du et spørsmål om typen hennes. Kan være hva som helst. Som hvordan går det med dere? Var det slik at du bodde med han? Da skifter du på en måte samtaleemne og situasjon. Du bør også, siden dere snakker om sex, rette sexpraten inn på andre du er interessert i. Eller bare nevne i en slik samtale at en av hennes venninner er pen. Spør om venninnen er singel osv. Du trenger ikke å mene det, bare si det likevel. Regner med at hun da plukker opp at du ikke er interessert i henne. Å snakke om andre kvinner er et veldig sikkert tegn på manglende interesse Anonymkode: 3862f...b69 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Gode forslag det kan jo funke. Jeg tenkte faktisk her om dagen om den eneste mulige måten å gjøre dette på måtte være å fortelle at jeg var homofil eller noe. Dette har skjedd en gang tidligere, hun hadde type og var interessert i meg. Da prøvde jeg å ignorere signalene hun ga meg og det endte med at vi sklei fra hverandre som venner.... TS Anonymkode: 46d99...02a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Hvorfor gjøre dette så indirekte og vanskelig? Er det ikke bare til å si: "Jeg har meg ikke med folk som har kjæreste. Slutt.". Neste gang hun legger an på deg? Anonymkode: 7e689...849 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjøre dette så indirekte og vanskelig? Er det ikke bare til å si: "Jeg har meg ikke med folk som har kjæreste. Slutt.". Neste gang hun legger an på deg? Anonymkode: 7e689...849 Jo er egentlig enig med dette, det er bare at jeg ikke vil at det skal bli merkelig stemning mellom oss etterpå. Men ja er kanskje best å bare si det som det er. Anonymkode: 46d99...02a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #8 Skrevet 12. november 2016 Friendzone? Hva er det med folk som tror at det ser bedre ut med engelske ord og uttrykk i en norsk tekst? Anonymkode: 110c0...f05 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Friendzone? Hva er det med folk som tror at det ser bedre ut med engelske ord og uttrykk i en norsk tekst? Anonymkode: 110c0...f05 Regner med at du har et dekkende begrepet for det på norsk du,..eller? Ts, forstår deg godt. Var i samme situasjon. Frøkenen ville bygge ut er krøke-barn-forhold, typen var ikke klar. Som venn(fra min side) hadde vi en fin tone om løst og fast og uskyldig flørt inntil hun prøvde å spoone mv. i senga når hun var i et forhold. Synes det var så lite hederlig gjort mot typen moralsk sett. Så jeg skaffet meg eget rom og rett slett ikke vært like flørtende med henne. Viste tydelig i etterkant gjennom å flørte med single jenter at det var single som var av interesse. Dessuten er det ikke feil å presentere litt av moralen i samtalene dersom ikke du vil være direkte med henne. Anonymkode: 899eb...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at du har et dekkende begrepet for det på norsk du,..eller? Ts, forstår deg godt. Var i samme situasjon. Frøkenen ville bygge ut er krøke-barn-forhold, typen var ikke klar. Som venn(fra min side) hadde vi en fin tone om løst og fast og uskyldig flørt inntil hun prøvde å spoone mv. i senga når hun var i et forhold. Synes det var så lite hederlig gjort mot typen moralsk sett. Så jeg skaffet meg eget rom og rett slett ikke vært like flørtende med henne. Viste tydelig i etterkant gjennom å flørte med single jenter at det var single som var av interesse. Dessuten er det ikke feil å presentere litt av moralen i samtalene dersom ikke du vil være direkte med henne. Anonymkode: 899eb...4ee Ja, jeg vet hva det heter på norsk og nei, jeg sier det ikke. Dere må lære å bruke google til dette, så finner dere det. Anonymkode: 110c0...f05
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #11 Skrevet 12. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gode forslag det kan jo funke. Jeg tenkte faktisk her om dagen om den eneste mulige måten å gjøre dette på måtte være å fortelle at jeg var homofil eller noe. Dette har skjedd en gang tidligere, hun hadde type og var interessert i meg. Da prøvde jeg å ignorere signalene hun ga meg og det endte med at vi sklei fra hverandre som venner.... TS Anonymkode: 46d99...02a Si at du ser på henne som en søster, evt lillesøster. Kan huske det har skjedd neg en gang og da døde slle følelser 😜 Anonymkode: 070f2...c86 2
Gjest Minesveiper Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Hvis du vil ha henne som en venn så snakk til henne som en normal venn. Det innebærer at du ikke flørter og lar være å snakke om sex.
Gjest canacas Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Det er mulig å ha en kamerat man snakker sex med, men da er man så komfortable i vennerollen og anser hverandre for søsken å være. Ellers må du aldri snakke om sex, flørte, og desverre være litt gjerrig med komplimenter osv. Eller bare si det rett ut, som det er! Og om dere mister kontakt da, så er det fordi en av dere har følelser. Shit happens. Det er ikke en uvanlig situasjon.
pika Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 Det blir vel det samme som begge veier - om man ikke er keen på å ligge med noen man er venn med sier man bare det... Syns fortsatt man kan snakke om sex etc.
pika Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 1 minutt siden, pika skrev: Det blir vel det samme som begge veier - om man ikke er keen på å ligge med noen man er venn med sier man bare det... Syns fortsatt man kan snakke om sex etc. Lol... Skrur av nå - lover!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #16 Skrevet 12. november 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si så veldig mye om situasjonen i tilfelle hun er på kvinneguiden og leser dette. Jeg er vanligvis ganske så dårlig på å lese signaler på om jenter/damer, liker meg/er interessert i noe mer en vennskap. Dette siden jeg er ekstremt dårlig på å flørte, jeg vet egentlig aldri helt hvor grensen går mellom vennskapelig prat til flørting. Jeg må tydeligvis ha krysset denne grensen i samtaler jeg har hatt med henne, muligens når vi har pratet og skøyet om sex, sexhistorier osv. Anyway siste gang vi møttes ble hun veldig fysisk/kosete og viste det helt klart at hun var interessert i noe mer enn å prate osv. Noe jeg egentlig ikke har noe imot, men greia er at hun har type og har vært sammen med han i flere år og det et stort moralsk no-go for meg i en slik situasjon. Når jeg tenker meg om er det ikke første gangen jeg har vært i en slik situasjon...... . Lurte egentlig på hvordan man på best mulig måte kan friendzone en jente, uten at man mister henne som venn / blir merkelig etterpå? Noen som har noen forslag/tanker? Anonymkode: 46d99...02a Jentene som har type pleier jeg å leke med. Ikke seksuellt, selvfølgelig. Enden på visen er at de blir sure. Men gøy var det. Det var uansett ikke aktuelt for meg å være venn med slikt avskum. Og jeg forstår heller ikke hva du ser i henne. Anonymkode: 83633...db0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #17 Skrevet 13. november 2016 På 12.11.2016 den 0.09, AnonymBruker skrev: Vil ikke si så veldig mye om situasjonen i tilfelle hun er på kvinneguiden og leser dette. Jeg er vanligvis ganske så dårlig på å lese signaler på om jenter/damer, liker meg/er interessert i noe mer en vennskap. Dette siden jeg er ekstremt dårlig på å flørte, jeg vet egentlig aldri helt hvor grensen går mellom vennskapelig prat til flørting. Jeg må tydeligvis ha krysset denne grensen i samtaler jeg har hatt med henne, muligens når vi har pratet og skøyet om sex, sexhistorier osv. Anyway siste gang vi møttes ble hun veldig fysisk/kosete og viste det helt klart at hun var interessert i noe mer enn å prate osv. Noe jeg egentlig ikke har noe imot, men greia er at hun har type og har vært sammen med han i flere år og det et stort moralsk no-go for meg i en slik situasjon. Når jeg tenker meg om er det ikke første gangen jeg har vært i en slik situasjon...... . Lurte egentlig på hvordan man på best mulig måte kan friendzone en jente, uten at man mister henne som venn / blir merkelig etterpå? Noen som har noen forslag/tanker? Anonymkode: 46d99...02a Jenter som holder på sånn er bare ute etter oppmerksomheten din. De vil føle seg ettertraktet og bli flørtet med. Sier du fra at du ikke er interessert (uansett hvilken måte) forsvinner de som dugg for solen. Du -er- allerede i friendzone, hun har ingen intensjoner om noe mer enn oppmerksomhet sålenge hun har kjæreste. Anonymkode: 30223...7a7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 Omg. Er det mulig å være mer innbilsk? Anonymkode: bb692...d2a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #19 Skrevet 14. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Omg. Er det mulig å være mer innbilsk? Anonymkode: bb692...d2a Hva legger du i det? kan du komme med en mer utfyllende kommentar? TS Anonymkode: 46d99...02a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #20 Skrevet 14. november 2016 TS - er det bare fordi hun er i et forhold du vil friendzone henne? Hadde du vært interessert hvis ikke? Anonymkode: 79e3e...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå