AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Del Skrevet 11. november 2016 Hei Alle På KG! Jeg jobber selv som butikkselger og er derfor ofte i butikk. Har dere som enten selgere eller kunder opplevd rare, irriterende, morsomme eller merkelige hendelser i butikk? Jeg kan si en selv: Dette er en mer generell, men jeg blir ofte spurt "jobber du her?" til tross for at jeg står i full arbeidsuniformen til butikken jeg jobber i. Anonymkode: cc262...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Del Skrevet 11. november 2016 Det finnes en veldig, veldig lang tråd om dette. Anonymkode: 338ba...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Del Skrevet 11. november 2016 beklager men jeg har ikke sett en slik en Anonymkode: cc262...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Del Skrevet 11. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en veldig, veldig lang tråd om dette. Anonymkode: 338ba...4b5 Hvis den er så veldig lang så kanskje det kan være greit med en ny? Anonymkode: 2cce9...caf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg ante ikke at det var et problem å lage en ny tråd, selv om det fantes en fra før. Har du ikke interesse, la vær å trykk deg inn. Har ingen interesse vil tråden forsvinne av seg selv uansett Anonymkode: cc262...c33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 11. november 2016 #6 Del Skrevet 11. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 11. november 2016 #7 Del Skrevet 11. november 2016 Den tråden anbefales. Den er veldig VELDIG morsom og underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå