Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått jobb og synes det er kjempeflott:-) Utdannet adjunkt som faglærer i videregående skole og har fått 80% stilling som miljøarbeider på vg.skole der jeg skal følge 1 elev. Spørsmålet mitt er skal jeg ha lønn som miljøarbeider som jeg har skjønt er uten utdannelse eller skal jeg ha tittel som miljøterapeut eller hva?? Noen som vet?

Anonymkode: c3cc1...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Rosalie
Skrevet

Hvis du har søkt, og fått, jobb som miljøarbeider, så er tittel og lønn miljøarbeider.

• Liker 4
Skrevet

Om du har søkt på en stilling som miljøarbeider, så blir du lønnet som miljøarbeider. Men ja, du kan få en stilling som miljøterapeut, det kreves som regel en bachelor i helse, sosial eller pedagogikk.

Anonymkode: c8b50...fc4

Skrevet

Har bachelor i pedagogikk. Ikke søkt da jeg ble forespurt for denne jobben i et engasjement dvs ut skoleåret. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bachelor i pedagogikk. Ikke søkt da jeg ble forespurt for denne jobben i et engasjement dvs ut skoleåret. 

Om du har søkt eller om du er blitt tilbudt stillingen spiller ingen rolle. Du har takket ja til en jobb som miljøarbeidet, ikke miljøterapeut. 

Anonymkode: 9d8ea...5ef

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har søkt eller om du er blitt tilbudt stillingen spiller ingen rolle. Du har takket ja til en jobb som miljøarbeidet, ikke miljøterapeut. 

Anonymkode: 9d8ea...5ef

Høres rart ut. På min arbeidsplass får man lønn som miljøarbeider når man er ufaglært, miljøterapaut når man har relevant utdannelse. Dette skjer automatisk.

Anonymkode: 1ec3b...1a5

Skrevet

For å anses som miljøterapeut skal du vel strengt tatt være vernepleier eller ha annen relevant bachelorgrad innenfor helse..? Hvis de har søkt etter miljøarbeider og du har godtatt og skrevet kontrakt, er det miljøarbeider du lønnes som. Miljøarbeider er vel vanligvis noen med fagbrev som helsefagarbeider, og du har strengt tatt ikke mer faglig kompetanse på helsefeltet som adjunkt, snarere har man vel som oftest mindre. 

Anonymkode: d050b...649

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...