Gå til innhold

Andre date imorgen, fått mensen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neii dette kommer på det verst tenkelige tidspunkt! Skal på andre date imorgen hos han, og føler kjemien var veldig bra, så har gledet meg til å se han igjen. Idag fikk jeg selvfølgelig mensen, og han har invitert seg hjem til seg. Ligger det i kortene her at det blir sex? Hva gjør jeg hvis han prøver (for han er veldig kjekk og jeg ville ikke sagt nei hvis jeg ikke hadde hatt mensen!). ÅRGH er så redd det skal bli kleint. Når skal jeg si det? Med en gang han prøver seg slik at han ikke blir skuffet? Etter vi er kommet litt i gang? Dette er så forvirrendes jeg blir gal!

Anonymkode: 46920...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ligge med han da? Selv om det er andre dage og han har invitert deg hjem? 

Anonymkode: f1f37...512

• Liker 9
Skrevet

Nei, men jeg vil jo selv og! Det er det som er så kjipt 

Hilsen TS

• Liker 2
Skrevet

Det ligger i kortene, ja. Bare si du har fått mensen, så får han reagere som han vil. 

Anonymkode: f5d93...3ee

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg vil jo selv og! Det er det som er så kjipt 

Hilsen TS

Fordi du ikke klarer å vente til etter mensen? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri skjønt meg på det at "det ligger i kortene" når man inviterer hjem til hverandre.. Spesielt ikke når man kun har truffet hverandre én gang før. 

Men du trenger jo ikke informere om at du har fått mensen? Det er jo bare å vise tydelig at du ikke ønsker noe mer enn kyssing..? Om du føler du må si noe så merker du vel når det faller seg naturlig å informere om det. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du ikke klarer å vente til etter mensen? 

Spørsmålet mitt er ikke hvorvidt jeg vil eller ikke, for det vil jeg, men jeg kan jo ikke be han om å ha sex med meg når jeg har mensen hvis han synes det er ekkelt! Spørsmålet mitt er i hovedsak når jeg skal gi beskjed om det. Ved første hint? Når vi er på vei til soverommet?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet mitt er ikke hvorvidt jeg vil eller ikke, for det vil jeg, men jeg kan jo ikke be han om å ha sex med meg når jeg har mensen hvis han synes det er ekkelt! Spørsmålet mitt er i hovedsak når jeg skal gi beskjed om det. Ved første hint? Når vi er på vei til soverommet?

Når sex nærmer seg ville jeg sagt det.

Anonymkode: 51408...e63

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig før. 

Anonymkode: f5d93...3ee

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neii dette kommer på det verst tenkelige tidspunkt! Skal på andre date imorgen hos han, og føler kjemien var veldig bra, så har gledet meg til å se han igjen. Idag fikk jeg selvfølgelig mensen, og han har invitert seg hjem til seg. Ligger det i kortene her at det blir sex? Hva gjør jeg hvis han prøver (for han er veldig kjekk og jeg ville ikke sagt nei hvis jeg ikke hadde hatt mensen!). ÅRGH er så redd det skal bli kleint. Når skal jeg si det? Med en gang han prøver seg slik at han ikke blir skuffet? Etter vi er kommet litt i gang? Dette er så forvirrendes jeg blir gal!

Når han prøver å ta hånda nedi buksa di, så sier du bare "jeg blør".

Anonymkode: 3fb70...611

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det med det samme du kommer. 

For å være litt seriøs, kan du ikke bare oppføre deg som om du ikke ønsker sex den dagen, selv om du vil. Det kan jo tenkes at han ikke ønsker sex heller. Og dersom det nå skjer saker og ting som kan lede til sex, så kan du jo si som det er at du har mensen, eventuelt at du vil vente til dere blir enda bedre kjent. Hvorfor gjøre det så vanskelig? 

• Liker 1
Skrevet

Om han prøvde seg hadde jeg sagt rett ut at jeg hadde mensen men at jeg selv har veldig lyst egentlig, og hvis du hadde følt deg komfortabel med å ha sex mens du har mensen (hvis dere feks bruker kondom) så kan du spør om han er med på det. Har gjort det flere ganger og alltid gått fint! :) kos deeg!

Anonymkode: af9c4...c1b

• Liker 3
Skrevet

Ikke redd for livmorhalsen din?? Den kan fort bli smittet med hvp virus og så kan man få kreft. Lukk beina og vent til du gifter deg. 

Anonymkode: b688d...593

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke redd for livmorhalsen din?? Den kan fort bli smittet med hvp virus og så kan man få kreft. Lukk beina og vent til du gifter deg. 

Det finnes vaksine. Og kondom.

• Liker 3
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av og ta ting som det faller seg, litt naturlig. Ikke lag deg en bruksanvisning for hvordan ting må være, skal være i tilfelle, slapp av. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller 40 år med herlig sex og kreft, enn å bli 90 år uten sex og uten kreft... 

Anonymkode: 0003b...d0a

• Liker 4
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

For meg går det fint, men det spørs jo om han synes det er ekkelt eller ikke=P TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...