Cuntzilla Skrevet 12. november 2016 #21 Skrevet 12. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tøys, analoge signaler forsvant for flere år siden. KG er helt håpløs, her føler folk seg kallet til å skrive selv om (ja, spesielt om), de ikke har peiling. Anonymkode: d187d...187 Slapp av. Jeg vet det analoge nettet stengte for årevis siden, men det var noen lengre oppe i tråden som sa de fikk det inn og da skal ikke jeg hardnakket påstå at de ikke beholdt en sender et sted i indre lortefjord, var knapt ute av skolen da TV ble digitalisert så har ikke inngående kjennskap til den prosessen. Nå jobber jeg i TV, så jeg kan nok litt da, men ikke så mye som deg så klart
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #22 Skrevet 12. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tøys, analoge signaler forsvant for flere år siden. KG er helt håpløs, her føler folk seg kallet til å skrive selv om (ja, spesielt om), de ikke har peiling. Anonymkode: d187d...187 Ta det med ro. Har fått inn analoge signaler frem til dags dato. Ikke tro på alt du leser. Anonymkode: 3a8d8...aa6
penny_ Skrevet 12. november 2016 #23 Skrevet 12. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tøys, analoge signaler forsvant for flere år siden. KG er helt håpløs, her føler folk seg kallet til å skrive selv om (ja, spesielt om), de ikke har peiling. Anonymkode: d187d...187 5 timer siden, Cuntzilla skrev: Slapp av. Jeg vet det analoge nettet stengte for årevis siden, men det var noen lengre oppe i tråden som sa de fikk det inn og da skal ikke jeg hardnakket påstå at de ikke beholdt en sender et sted i indre lortefjord, var knapt ute av skolen da TV ble digitalisert så har ikke inngående kjennskap til den prosessen. Nå jobber jeg i TV, så jeg kan nok litt da, men ikke så mye som deg så klart Jeg vet ikke hva jeg får inn altså, men om jeg putter kabelen i veggen så får jeg inn kanaler. Der er det både nrk, Tv2 og Tv Norge. Sikkert flere også. Dette er i en av Norges 5 største byer....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå