Gå til innhold

"Gratis" Tv, mulig? kabeltv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tøys, analoge signaler forsvant for flere år siden.
KG er helt håpløs, her føler folk seg kallet til å skrive selv om (ja, spesielt om), de ikke har peiling.

Anonymkode: d187d...187

Slapp av. Jeg vet det analoge nettet stengte for årevis siden, men det var noen lengre oppe i tråden som sa de fikk det inn og da skal ikke jeg hardnakket påstå at de ikke beholdt en sender et sted i indre lortefjord, var knapt ute av skolen da TV ble digitalisert så har ikke inngående kjennskap til den prosessen. 

Nå jobber jeg i TV, så jeg kan nok litt da, men ikke så mye som deg så klart :rolleyes: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

KG er helt håpløs, her føler folk seg kallet til å skrive selv om (ja, spesielt om), de ikke har peiling.

Ta det med ro. Har fått inn analoge signaler frem til dags dato. Ikke tro på alt du leser.

Anonymkode: 3a8d8...aa6

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 timer siden, Cuntzilla skrev:

Slapp av. Jeg vet det analoge nettet stengte for årevis siden, men det var noen lengre oppe i tråden som sa de fikk det inn og da skal ikke jeg hardnakket påstå at de ikke beholdt en sender et sted i indre lortefjord, var knapt ute av skolen da TV ble digitalisert så har ikke inngående kjennskap til den prosessen. 

Nå jobber jeg i TV, så jeg kan nok litt da, men ikke så mye som deg så klart :rolleyes: 

Jeg vet ikke hva jeg får inn altså, men om jeg putter kabelen i veggen så får jeg inn kanaler. Der er det både nrk, Tv2 og Tv Norge. Sikkert flere også. Dette er i en av Norges 5 største byer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...