AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Ikke så sjukt dyrt. Men jeg får seriøst kviser hver jævla dag nesten. Idag fikk jeg to kvisene på leppa.. Har dere noen renesere som dere anbefaler? Anonymkode: 5f50e...d42
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Jeg bruker Mary kay. Bruker vanligvis å få 1 kvise innimellom men etter at jeg startet med MK har jeg ikke fått noe som helst Anonymkode: 2dd1d...e51
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Min hud fungerer fint på Nivea, mens andre kan få kjempeutbrudd av dyre produkter. Du må rett og slett prøve deg frem, ville begynt i "high end"-hjørnet med merker som Clinique osv. Anonymkode: b16d4...021
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Den beste jeg har prøvd og som jeg bruker nå er Frownies pH Balancing Complexion Wash. Den renser huden uten å strippe den for fukt og den eksfolierer på samme tid da den inneholder fruktsyrer. Trodde ikke den skulle være så god men jeg prøvde den fordi jeg fikk den anbefalt til min problemhud. Den er nå et must for meg, den lukter også fantastisk. Huden blir myk hver gang jeg renser ansiktet. Den er kanskje ikke en billigste men du trenger så lite at en flaske varer i 2 mnd. Frownies har også en toner av rosevann som jeg bruker med, men har nettopp begynt med den så kan ikke si så mye nå annet enn at den lukter godt og huden blir fresh av den Anonymkode: 3ef95...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå