Gå til innhold

Liten penis i slapp tilstand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min penis er 13 cm lang og ca 13 cm i omkrets i erigert tilstand, men mye mindre i slapp tilstand.
Jeg er vel altså det man kan kalle en "grower". Liker det ikke helt, da penisen slett ikke ser imponerende ut på størrelse i slapp tilstand.

Hva tenker dere damer om menn som er "growere"? Har vi sjans, eller går dere mest for dem dere ser har noe større i buksa til vanlig?

Anonymkode: c09a1...d54

Skrevet

Herlighet!

Har det noe å si om den ser ut som en peanøtt når den ikke er i bruk så lenge den gjør jobben når den er erigert? 

Savner du en kul igjennom buksa så stapp noen sokker nedi da!

• Liker 6
Skrevet

Med tanke på at en penis interesserer meg rimelig lite utenfor sekuelle settinger, så har det ingenting å si. Ser heller ikke på skrittet til menn for å se om de har noe stort i buksa.

Anonymkode: 5bd67...690

• Liker 4
Skrevet

Samboeren er grower. Han er dødsbra i senga og det er alt jeg trenger :)

Anonymkode: d2abd...89c

Skrevet

Dersom en dame ikke vil ha deg fordi penisen din er "liten" når den ikke er i bruk, så er hun rimelig rett i pappen og du burde derfor dumpe henne på det grunnlaget. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg er også en grower. Den vokser mye i fra slapp til hard. Lengden går fra 16 til 23 og omkretsen går fra 14 til 17. Det er store slappe som også er growers. Ikke alle store er showers. 

Anonymkode: 155cf...6d3

• Liker 1
Skrevet

Det er de penisene som er minst i  slapp tilstand som blir størst i erigert tilstand.  Medisinsk faktum,  

Anonymkode: 43bb1...05c

• Liker 2
Gjest BolleKlorin
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min penis er 13 cm lang og ca 13 cm i omkrets i erigert tilstand, men mye mindre i slapp tilstand.
Jeg er vel altså det man kan kalle en "grower". Liker det ikke helt, da penisen slett ikke ser imponerende ut på størrelse i slapp tilstand.

Hva tenker dere damer om menn som er "growere"? Har vi sjans, eller går dere mest for dem dere ser har noe større i buksa til vanlig?

Vi har av og til brukt penisforlenger, en slags muffe som en trær utenpå penis. Artig erfaring, men klitorusstimulering er viktigst for meg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren er grower. Han er dødsbra i senga og det er alt jeg trenger :)

Anonymkode: d2abd...89c

samme her :)

Anonymkode: 01983...728

• Liker 1
Skrevet

Hehe, oh boy...

Når pikken ikkje er i bruk, så spiller det ingen rolle om den er på størrelse med ein mini-mais eller om det er ein skikkelig maiskolbe, den eineste funksjonen pikken har i slapp tilstand, er å passere urin. Så ta det med ro, de fleste damer forstår at størrelsen endrer seg (noen ganger drastisk) når den veksler mellom erigert og slapp.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er de penisene som er minst i  slapp tilstand som blir størst i erigert tilstand.  Medisinsk faktum,  

Anonymkode: 43bb1...05c

Kilder? 

Eller basert på egne erfaringer? 

Skrevet
19 minutter siden, BolleKlorin skrev:

Vi har av og til brukt penisforlenger, en slags muffe som en trær utenpå penis. Artig erfaring, men klitorusstimulering er viktigst for meg.

En økt omkrets vil stimulere klitoris mer enn en med mindre omkrets. Kombinasjonen sleeve og vibrator kan nok løfte opplevelsen slik at særlig hun vil få en positiv overraskelse, å komme kraftig kombinert vaginalt og via klitoris. 

Skrevet
14 minutter siden, stan skrev:

Kilder? 

Eller basert på egne erfaringer? 

Bare trøst. Ikke dokumentert. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare trøst. Ikke dokumentert. 

Typisk påstand som slenges ut. :)

Min egen erfaring er at størrelsen på egen penis i slapp tilstand varierer mye. Til damas overraskelse. 

Men erigert er den stort sett like stor hele tiden. Til damas glede:tongue:

Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

La meg si det sånn- utseendet på en slapp penis interesserer meg svært lite. 

Annonse
Skrevet

Skjønner problemet. Blir veldig liten slapp jeg også. Og er samtidig veldig påvirket av kulde. Har noen episoder der jeg har mistet sjans på damer av den grunn. Men de aller fleste vet at det kan være stor forskjell på slapp og stiv.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent som min det der høres det ut som. Hvordan liker damene den erigert da?

Skrevet

Har jo ingenting å si. Bedre med grower enn shower. Min kan vel bli fire cm på det minste. Kommer litt ann på dagsformen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, DeLorean skrev:

Har jo ingenting å si. Bedre med grower enn shower. Min kan vel bli fire cm på det minste. Kommer litt ann på dagsformen.

Hvor stor blir den når den er stiv da?

Anonymkode: 4888b...28e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor blir den når den er stiv da?

Anonymkode: 4888b...28e

Den får en fin størrelse. Rundt 18-19cm. Fornøyd med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...