Gå til innhold

Finnes det noen gode menn mellom 40 og 50 på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne 46 år. Søker kjæreste for varig forhold. Finner jeg normale, gode menn på Tinder, eller er det mest folk som søker uforpliktende sex der?

Anonymkode: 884c9...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din aldergruppe er ikke den som er best representert på Tinder foreløpig. Selv søker jeg opp til 50 år, men det er bare unntaksvis man ser menn over 40-42 der. 

Anonymkode: 3fa2f...da6

Skrevet

Jeg har søkt 40-50 noen ganger og vil si det er en god mix. Menn i den alderen har ofte en ganske klønete/patetisk/semidirekte måte å skrive det på dersom de er ute etter noe uforpliktene (tror yngre menn er mer vant med den uhøytidelige holdningen som kreves). Endel faller bort pga det. Men så har jeg hatt noen fornuftige samtaler også. Aldri møtt noen dog. Det skal sies at jeg er 26 og ikke ute etter seriøse forhold med menn på 45.

Anonymkode: a056d...6e6

• Liker 1
Skrevet

Det finnes en del i aldersgruppen, om de er gode er diskutabelt. Etter å ha lest for mye på KåGe så er de bunnslammet, og det er forsåvidt jeg og (siden jeg er i samme aldersgruppe). Så legg fra deg idealet om drømmekjæreste etter passert 30. 

Skrevet
13 minutter siden, canacas skrev:

Det finnes en del i aldersgruppen, om de er gode er diskutabelt. Etter å ha lest for mye på KåGe så er de bunnslammet, og det er forsåvidt jeg og (siden jeg er i samme aldersgruppe). Så legg fra deg idealet om drømmekjæreste etter passert 30. 

Er det ikke litt trist å omtale deg selv som bunnslam?

Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Er det ikke litt trist å omtale deg selv som bunnslam?

It is what it is :dry:

Men nei, jeg uttaler meg basert på all den nyttige informasjonen jeg har fått her på Kvinneguiden :) 

Skrevet
25 minutter siden, canacas skrev:

It is what it is :dry:

Men nei, jeg uttaler meg basert på all den nyttige informasjonen jeg har fått her på Kvinneguiden :) 

Folk blir som regel sammen med andre i samme aldersgruppe som er like skadeskutte som dem selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...