AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Kjæresten min bor delvis i statene, og jeg reiser over dit for å feire jul med han. Det høres kanskje litt teit ut, men har en del penger å rutte med, noe som betyr at han har det aller meste.. Jeg vil likevel imponere litt, og gi han noe han setter pris på. Men jeg aner virkelig ikke.. Han bryr seg om hvordan han kler seg, han liker kjøkkenmateriale og mat.. men jeg vil at det skal være litt spesielt!!! Noen tips å komme med? Hadde vært evig takknemligAnonymkode: 9888b...287
Chrizzern Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 (endret) kjøkkenredskaper? Endret 11. november 2016 av Chrizzern
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min bor delvis i statene, og jeg reiser over dit for å feire jul med han. Det høres kanskje litt teit ut, men har en del penger å rutte med, noe som betyr at han har det aller meste.. Jeg vil likevel imponere litt, og gi han noe han setter pris på. Men jeg aner virkelig ikke.. Han bryr seg om hvordan han kler seg, han liker kjøkkenmateriale og mat.. men jeg vil at det skal være litt spesielt!!! Noen tips å komme med? Hadde vært evig takknemlig Anonymkode: 9888b...287 OK. Strategi nr 1 når det kommer til julegaver: hva ønsker han seg? 100% av befolkningen blir imponert når de får noe de ønsker seg i gave. Så tenk tilbake på de siste månedene. Hva har han snakket om? Hva har han nevnt i forbifarten at han kunne være interessert i? Hva har han vært nysgjerrig på? Her finner du en hel bråte muligheter. Og så begynner du å luke. Ta vekk det han har fra før, og det som er for dyrt/komplisert. Kombiner resten med hva du, personlig, er god på. Og du har den perfekte gave. Anonymkode: 919b9...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå