AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Noen som har prøvd healing - og vært fornøyd? Hvordan foregikk seansen? Ble du bedre? Og hva kostet det? Jeg har hørt at de ikke har lov å ta betaling, men kan ta imot bidrag... hvor mye vil det si da? Jeg sliter med smerter og det hadde vært utrolig deilig med noen helbredende hender nå........ Snåsamannen, hvor er du? Men jeg har hørt så mye om kvakksalvere, finnes det noen seriøse der ute? Og som ikke koster skjorta? Anonymkode: d9e43...cb1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Healing er vås. Hva har du prøvd av vitenskapelige, dokumenterte metoder, som lege, smertestillende osv? Ville aldri gitt penger til noe alternativt. Anonymkode: acefe...10c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd healing - og vært fornøyd? Hvordan foregikk seansen? Ble du bedre? Og hva kostet det? Jeg har hørt at de ikke har lov å ta betaling, men kan ta imot bidrag... hvor mye vil det si da? Jeg sliter med smerter og det hadde vært utrolig deilig med noen helbredende hender nå........ Snåsamannen, hvor er du? Men jeg har hørt så mye om kvakksalvere, finnes det noen seriøse der ute? Og som ikke koster skjorta? Anonymkode: d9e43...cb1 kvakksalver innebærer vel at de ikke er seriøse? 4 minutter siden, jabx skrev: Healing virker ikke. Placebo gjør, så kanskje dette hjelper ts. Men empirisk bevis for effekt finnes ikke. Anonymkode: 2d4df...754
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Har prøvd healing og ble bedre. Google Renzo Zelani: https://www.mittmedium.no/Healer-med-røntgensyn Jeg gikk bare èn gang, skulle egentlig gå flere ganger men det ble ikke noe av. Jeg hadde slitt med svekkelse i musklene i lengre tid, og hadde før healing-timen problemer med å reise meg opp fra å sitte på huk, og etterpå kunne jeg ta knebøy med vekter. Det er snakk om rett etterpå altså, dagen etterpå. Det var utrolig rart. Jeg hadde en lang "time" med han og kona, der de fant ut hva jeg manglet og sånn også, husker ikke hva det koster, men de tar betalt. Vil ellers anbefale boka Medisnsk Klarsynt av Anthony William, med den kan du hjelpe deg selv over tid. Anonymkode: 86465...6a2 1
lokmeister2016 Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Ja healing kan hjelpe men da bør du gå til en ikke fjern healer ,er healer Selv men mer spirituelt . opne blokerte chakra osv
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Jeg så en dame her som tar 700 per time, er dette normal betaling? Anonymkode: d9e43...cb1
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så en dame her som tar 700 per time, er dette normal betaling? Anonymkode: d9e43...cb1 spørs , jeg syntes de er drøyt og ta så mye men, jeg healer selv, tar ikkenoe betalt, fjern healing er jeg ganske ny på men hehe
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 pappa sa til meg , tar man betalt for evnen sin mister man evnene sine.. så de valgte jeg holde tro på enda idag når pappa er gått bort.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 kan dere fjernheale meg? Anonymkode: d9e43...cb1
jabx Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 På 12.11.2016 den 5.51, lokmeister2016 skrev: Ja healing kan hjelpe men da bør du gå til en ikke fjern healer ,er healer Selv men mer spirituelt . opne blokerte chakra osv Nei, healing hjelper ikke. Healing er svindel. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Jeg har prøvd! Han snakket om ting han ikke kunne vite, så en eller annen evne hadde han, men jeg ble ikke det spøtt bedre.
lokmeister2016 Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 21 minutter siden, jabx skrev: Nei, healing hjelper ikke. Healing er svindel. nei du må oppsøke riktig healer, ikke en svindler. svindlerne tar seg overpris.
miss spjåk Skrevet 15. november 2016 #14 Skrevet 15. november 2016 (endret) Vet om et par jeg kan garantere er genuine- en hel skokk av kvakksalvere der ute, så jungeltelegrafen skal man ikke undervurdere 😉 ingen av de to jeg kan anbefale annonserer-det går kun på folkemunne. Hun ene er healer på fulltid, og må derfor ta seg betalt (naivt å tro man ikke skal ta seg betalt om dette faktisk er jobben). hvor i landet bor du TS? Endret 15. november 2016 av miss spjåk
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #15 Skrevet 15. november 2016 sunnmøre Anonymkode: d9e43...cb1
lokmeister2016 Skrevet 15. november 2016 #16 Skrevet 15. november 2016 Synd jeg ikke bor der lenger ts ,jeg kunne hjelpt deg hvis ikke
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #17 Skrevet 15. november 2016 På 11.11.2016 den 17.43, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd healing - og vært fornøyd? Hvordan foregikk seansen? Ble du bedre? Og hva kostet det? Jeg har hørt at de ikke har lov å ta betaling, men kan ta imot bidrag... hvor mye vil det si da? Jeg sliter med smerter og det hadde vært utrolig deilig med noen helbredende hender nå........ Snåsamannen, hvor er du? Men jeg har hørt så mye om kvakksalvere, finnes det noen seriøse der ute? Og som ikke koster skjorta? Anonymkode: d9e43...cb1 Har vært tre ganger hos snåsamannen med poden. Guess what. Poden er ikke helbredet en centimeter. Anonymkode: 41f98...7ef
prt90 Skrevet 16. november 2016 #18 Skrevet 16. november 2016 Her er en video der den største healeren i USA ble avslørt.. 1
pautina Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 På 16.11.2016 den 8.37, prt90 skrev: Her er en video der den største healeren i USA ble avslørt.. Elsker Derren Brown!!!! Men må innrømme at jeg hadde ikke likt å ha han rundt meg, mester manipulator og det nærmeste man kommer en tankeleser....Han sier det ikke er noe overnaturlig han gjør..men nifs er han, er jo mye flinkere til cold reading og alt det der enn noen av dem som påstår de har "evner"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå