Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Har tenkt å bestille parfyme over nett. Og da får jeg jo ikke luktet på dem. Så jeg lurte på om noen her kan være mine hjelpende neser? For jeg lurer litt på Gucci Envy Me, Tommy Hilfiger sin Superstar (det den het?), Versace sin Glam, estee lauder sin beyond paradise? Liker godt litt milde lukter, mine favoritter er blandt annet FCUK, NoaNoa & Laura. Noen som vil tipse om andre parfymer og hjelpe meg?
Miss-X Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Jeg synes Gucci Envy Me lukter godt. Laura er en av mine favoritter også.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Jeg synes Gucci Envy Me lukter godt. Laura er en av mine favoritter også. Takk. Vurderer den
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Ta deg en tur på et parfymeri. Lukt i vei, før du handler.
*tine* Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Min favoritt om dagen er Still - Jenifer Lopez Søt, mild og god! Men, smaken er som baken vettu, så det er nok lurt å lukte litt i butikken før du handler på nettet
Saga Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Selv bruker jeg Echo av DavidOff og Naomagic av Naomi Campbell. Det er mild duft i begge, men Naomagic er litt sær. Echo er mild og søt og forsvinner ikke iløpet av dagen
Søtpotita Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Den lyserosa Guccien...hugsar ikkje kva den heiter...men den likar eg:)
Gjest Maikana Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Den neste parfymen jeg skal kjøpe er Amor Amor fra Carcharel (skrives det sånn??). Den er helt nyyydelig iallefall. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #10 Skrevet 25. november 2004 Den lyserosa Guccien...hugsar ikkje kva den heiter...men den likar eg:) envy me? den med gucci logoene på? har tenkt litt på amor amor også... Men hva med versace sin, glam? Den ser veldig fin ut, men kan jo hende den ikke lukter like god som utseendet
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #11 Skrevet 25. november 2004 Det blir litt feil å anbefale, fordi det som lukter godt på meg, kan fort lukte vondt på deg. Har en haug med parfymer, men favoritten er she/armani.
Andrine22 Skrevet 25. november 2004 #12 Skrevet 25. november 2004 Har tenkt å bestille parfyme over nett. Og da får jeg jo ikke luktet på dem. Så jeg lurte på om noen her kan være mine hjelpende neser? For jeg lurer litt på Gucci Envy Me, Tommy Hilfiger sin Superstar (det den het?), Versace sin Glam, estee lauder sin beyond paradise? Liker godt litt milde lukter, mine favoritter er blandt annet FCUK, NoaNoa & Laura. Noen som vil tipse om andre parfymer og hjelpe meg? Hvis du liker Laura, vil du helt sikkert like Donna (Siergo Tacchini) også... Det er min favoritt forresten...
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2004 #13 Skrevet 25. november 2004 Jeg vil absolutt anbefale en runde i butikker først så du får prøvd parfymen på huden først. Det som lukter godt i flaske, trenger slett ikke lukte godt på deg! Var på runde selv for et par dager siden og prøvde to parfymer. Den ene var echo fra davidoff, etter 15 min på håndleddet endret lukten seg fra god til søt og kvalmende babyspy.... Til og med ekseditrisen var enig i at den ble kvalm! Endte opp med Rosamor fra oscar de la renta. Var relativt skeptisk først, men den utviklet seg til å bli nyydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå