Frøken_lurepave Skrevet 18. november 2016 #61 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, babystøv skrev: Jaa. har vært kjempe kvalm og hatt skikkelige mens murringer.. men den kommer jo ikke.. Uff. hard uke? godt det er HELG! Åh! Det hørtes ikke godt ut! Er du helt sikker på at du ikke er gravid?? Du har jo ikke hatt ordentlig mensen heller.. Hard uke ja! Utrolig godt er det! Kan man slappe litt av.
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #62 Skrevet 19. november 2016 3 timer siden, Frøken_lurepave skrev: Åh! Det hørtes ikke godt ut! Er du helt sikker på at du ikke er gravid?? Du har jo ikke hatt ordentlig mensen heller.. Hard uke ja! Utrolig godt er det! Kan man slappe litt av. Ja ganske sikker.. da hadde en test slått ut nå.. selv om det er 2 dager til egentlig mensen skulle ha kommet. men nei, jeg er nok ikke det. tror kroppen egentlig ikke skjønner helt hva som skjer Jaa. endelig..
Frøken_lurepave Skrevet 19. november 2016 #63 Skrevet 19. november 2016 8 timer siden, babystøv skrev: Ja ganske sikker.. da hadde en test slått ut nå.. selv om det er 2 dager til egentlig mensen skulle ha kommet. men nei, jeg er nok ikke det. tror kroppen egentlig ikke skjønner helt hva som skjer Jaa. endelig.. Ja, men du kan jo ta en test om par dager hvis du ikke har fått mensen.. Kan hende at det har skjedd noe Du er jo kvalm og. Med mindre du pleier å bli kvalm før mensentid? Sovna rundt kl elleve igår jeg
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #64 Skrevet 19. november 2016 3 timer siden, Frøken_lurepave skrev: Ja, men du kan jo ta en test om par dager hvis du ikke har fått mensen.. Kan hende at det har skjedd noe Du er jo kvalm og. Med mindre du pleier å bli kvalm før mensentid? Sovna rundt kl elleve igår jeg ja, kommer til å ta en test om noen dager.. var bare kvalm i går så det kom sikkert av noe jeg spiste har mensmurringer og MYE slim der nede så dette er veldig frustrerende... så deilig da :D, er alltid godt når man bare sovner så tidlig av seg selv. jeg satt oppe til 3 og leste bok, kjøpte en bok i går jeg tenkte jeg kunne begynne å lese.. men jeg klarer jo ikke å stoppe så leste like godt hele boken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå