Gå til innhold

Blødning midt i syklusen?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, babystøv skrev:

Ja, vi får tro at det var mensen og ikke en mellomblødning :)

Herregud, det er jo nesten 2 uker med blødninger.. det er jo ikke noe gøy.. men bra det har stoppet opp!! :) 

Ja, jeg studerer førskolelærer eller som det nå blir kalt; barnehagelærer- bærekraftig utvikling gjennom barns medvirkning som forypning :) Ja, er veldig greit akkurat nå, er mest pugging til eksamen og bachelor det går i!! Hva studerte du? 

Hm.. hva jobber du med? er det fysisk krevende? kanskje du har jobbet for mye? er jo umulig å vite hva som forårsaker dette. Men ja, jeg stresser mye over hele graviditets greiene. det har jeg gjort siden i fjor. Jeg tenker på det hele tiden så og si. og dager som dette gjør at jeg blir enda mer stresset. Så hver mnd når jeg får mensen så klarer jeg å slappe litt av, for da vet jeg jo hvertfall at jeg ikke er gravid.. Men føler ikke at det kan trigge mensen og komme 1,5 uke for tidlig, har jo tenkt på dette SÅ mange mnd og det har aldri klusset til noe.. Men ja, av og til så har jeg bare lyst å legge hele greia på hylla, og prøve å tenke at jeg KAN få det fint uten barn.. for akkurat nå så føler jeg at det er en umulig oppgave for meg å noen gang bli mor :( 

Ja, krysser fingra for det :)

Jepp, faktisk så er det 15 dager med blødning på en mnd.. Så det er best at den har stoppa nå!:angry:

Så spennende da :) Flere av mine venninner er utdanna førskolelærer. Sier at det er en veldig fin jobb.
Bachelor og eksamen er tunge tider ja, men snart er du ferdig. Hold ut litt lengre!

Jeg er sykepleier, så jobben er ganske så tung og krevende ja. Men vet ikke om det er årsaken til dette.. umulig å vite, som du sier..
Føler med deg. Jeg har også stressa mye med graviditeten. Veldig slitsomt ja! Skjønner hva du mener, jeg tenker også at disse tankene/bekymringene våre ikke kan være grunnen til at mensen plutselig har blitt kokko denne mnden, når vi har vært slik over en lengre periode...men hvem vet..

Huff, du må ikke tenke at det er en umulig oppgave for deg å bli mor. Tenker at du/dere må bli utreda og få hjelp. Mange som blir gravide med hjelp. Så du må ikke gi opp håpet enda. Jeg vet det er vanskelig, for jeg har begynt å tenke slik selv, selvom vi har prøvd under 1 år. Men synes det er rart at det ikke har skjedd noe enda. Har jo tross alt gått over et halvt år..
Hver mnd tenker jeg at kanskje mensen uteblir og jeg er gravid.. Vi får prøve å ha tålmodighet. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få hormonkluss som gjør at syklusen er helt på bærtur, bla av stress.

Anonymkode: 08440...80e

Gjest babystøv
Skrevet
8 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Ja, krysser fingra for det :)

Jepp, faktisk så er det 15 dager med blødning på en mnd.. Så det er best at den har stoppa nå!:angry:

Så spennende da :) Flere av mine venninner er utdanna førskolelærer. Sier at det er en veldig fin jobb.
Bachelor og eksamen er tunge tider ja, men snart er du ferdig. Hold ut litt lengre!

Jeg er sykepleier, så jobben er ganske så tung og krevende ja. Men vet ikke om det er årsaken til dette.. umulig å vite, som du sier..
Føler med deg. Jeg har også stressa mye med graviditeten. Veldig slitsomt ja! Skjønner hva du mener, jeg tenker også at disse tankene/bekymringene våre ikke kan være grunnen til at mensen plutselig har blitt kokko denne mnden, når vi har vært slik over en lengre periode...men hvem vet..

Huff, du må ikke tenke at det er en umulig oppgave for deg å bli mor. Tenker at du/dere må bli utreda og få hjelp. Mange som blir gravide med hjelp. Så du må ikke gi opp håpet enda. Jeg vet det er vanskelig, for jeg har begynt å tenke slik selv, selvom vi har prøvd under 1 år. Men synes det er rart at det ikke har skjedd noe enda. Har jo tross alt gått over et halvt år..
Hver mnd tenker jeg at kanskje mensen uteblir og jeg er gravid.. Vi får prøve å ha tålmodighet. :klem:

Jaa, tror det er en veldig fin jobb! Er rundt barn hele tiden, så ønske om et barn er stort!!! :) 
Sykepleier ja.. det er krevende og ikke minst en tøff jobb!! Hvem vet? kanskje du bare har vært veldig sliten?
men ja, jeg skjønner heller ikke at det plutselig skal begynne å tulle med syklusen nå. gir ingen mening!!

Nei.. men er så vanskelig! har prøvd i snart et år, og ingenting har skjedd.. og nå skal syklusen klikke også??? vi får bare ha tolmodighet :( en dag blir det forhåpentlig vis vår tur :hug:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få hormonkluss som gjør at syklusen er helt på bærtur, bla av stress.

Anonymkode: 08440...80e

Ja, man kan det.. Men er ikke noe spes som har skjedd denne mnden.. jaja, vi får bare se..

Skrevet
27 minutter siden, babystøv skrev:

Jaa, tror det er en veldig fin jobb! Er rundt barn hele tiden, så ønske om et barn er stort!!! :) 
Sykepleier ja.. det er krevende og ikke minst en tøff jobb!! Hvem vet? kanskje du bare har vært veldig sliten?
men ja, jeg skjønner heller ikke at det plutselig skal begynne å tulle med syklusen nå. gir ingen mening!!

Nei.. men er så vanskelig! har prøvd i snart et år, og ingenting har skjedd.. og nå skal syklusen klikke også??? vi får bare ha tolmodighet :( en dag blir det forhåpentlig vis vår tur :hug:

Ja, det skjønner jeg godt! Man blir enda mer babysyk når man er rundt dem!!

Jepp, en veldig krevende og tøff jobb.. Både fysisk og psykisk, men likevel givende! Ja, kanskje det.. ikke vet jeg.

Jeg vet godt at det er vanskelig! Jeg sitter å sjekker kalenderen hver mnd for å se når jeg er fruktbar, når EL og når neste mens er.. Blir GAL av dette! *babybabybaby* sier det i hjernen min heletida! Og ekstra vanskelig er det når de fleste rundt meg har/får unger. Seff unner jeg dem, men det er også veldig tøft..

Ja, vi får prøve å ha tålmodighet. Forhåpentligvis! :klem:

Gjest babystøv
Skrevet
49 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Ja, det skjønner jeg godt! Man blir enda mer babysyk når man er rundt dem!!

Jepp, en veldig krevende og tøff jobb.. Både fysisk og psykisk, men likevel givende! Ja, kanskje det.. ikke vet jeg.

Jeg vet godt at det er vanskelig! Jeg sitter å sjekker kalenderen hver mnd for å se når jeg er fruktbar, når EL og når neste mens er.. Blir GAL av dette! *babybabybaby* sier det i hjernen min heletida! Og ekstra vanskelig er det når de fleste rundt meg har/får unger. Seff unner jeg dem, men det er også veldig tøft..

Ja, vi får prøve å ha tålmodighet. Forhåpentligvis! :klem:

Jaa... det MÅ bli vår tur en gang <3 

Men jeg aner jo ikke når jeg hadde EL denne mnd, for jeg hadde den ikke når jeg trodde jeg hadde den hvertfall. haha, er jo helt på villspor jeg nå!! 

Skrevet
31 minutter siden, babystøv skrev:

Jaa... det MÅ bli vår tur en gang <3 

Men jeg aner jo ikke når jeg hadde EL denne mnd, for jeg hadde den ikke når jeg trodde jeg hadde den hvertfall. haha, er jo helt på villspor jeg nå!! 

Nei, jeg aner heller ikke.. Jeg skulle jo egentlig ha hatt sist lørdag, men da hadde jeg den rare mensen... Huff, jeg er på BÆRtur for å si det mildt :ohmy: Føler jeg bare går rundt i en boble jeg...

Gjest babystøv
Skrevet
53 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Nei, jeg aner heller ikke.. Jeg skulle jo egentlig ha hatt sist lørdag, men da hadde jeg den rare mensen... Huff, jeg er på BÆRtur for å si det mildt :ohmy: Føler jeg bare går rundt i en boble jeg...

Helt teit dette her... Men hold meg oppdatert på hvordan det går fremover! Gøy å følge andre som også synes alt bare er en stor BOBLE :fnise:

Skrevet
9 timer siden, babystøv skrev:

Helt teit dette her... Men hold meg oppdatert på hvordan det går fremover! Gøy å følge andre som også synes alt bare er en stor BOBLE :fnise:

Det skal jeg gjøre og det må du og! Hehe, ja det er godt å ikke være helt alene i kokkolandet :fnise:

Gjest babystøv
Skrevet
3 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Det skal jeg gjøre og det må du og! Hehe, ja det er godt å ikke være helt alene i kokkolandet :fnise:

Hehe jaa! begynner å tro at jeg får SKIKKELIG mensen til vanlig tid... har fremdeles mens murringer, så det kommer sikkert når jeg egentlig venter mens den 20... 

Skrevet
8 timer siden, babystøv skrev:

Hehe jaa! begynner å tro at jeg får SKIKKELIG mensen til vanlig tid... har fremdeles mens murringer, så det kommer sikkert når jeg egentlig venter mens den 20... 

Åh, nei! Jeg håper da ikke du får mensen den 20.11... huff! Skal ikke gi seg dette, virker det som.. Det er "blødenes mnd" for oss to :icon_frown: Har du fortsatt mens murringer nå?

Gjest babystøv
Skrevet
Akkurat nå, Frøken_lurepave skrev:

Åh, nei! Jeg håper da ikke du får mensen den 20.11... huff! Skal ikke gi seg dette, virker det som.. Det er "blødenes mnd" for oss to :icon_frown: Har du fortsatt mens murringer nå?

Nei håper ikke jeg heller.. Har bare veldig mye slim? (ÆSJ, men ja).. har også hatt syke smerter i magen i dag.. men vi får se om jeg får mensen en gang til eller ikke :) 

Skrevet
2 minutter siden, babystøv skrev:

Nei håper ikke jeg heller.. Har bare veldig mye slim? (ÆSJ, men ja).. har også hatt syke smerter i magen i dag.. men vi får se om jeg får mensen en gang til eller ikke :) 

Hmm... Da er kanskje mensen på vei igjen da. Det gjenstår å se.. Du er ikke stressa pga skolen da??

Gjest babystøv
Skrevet
14 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Hmm... Da er kanskje mensen på vei igjen da. Det gjenstår å se.. Du er ikke stressa pga skolen da??

Ja.. helt sikkert :(  nei jeg er ikke stresset i det hele tatt. Jeg har ikke vært på skolen på 2 uker, så har rett og slett latet meg skikkelig :P så er litt rart! 

Skrevet
2 minutter siden, babystøv skrev:

Ja.. helt sikkert :(  nei jeg er ikke stresset i det hele tatt. Jeg har ikke vært på skolen på 2 uker, så har rett og slett latet meg skikkelig :P så er litt rart! 

Nei, da er det ikke godt å si.. Det er nok bare syklusen vår det har klikka for denne mnden:P Er jo sånt som kan skje, selvom det er veldig frustrerende..

Gjest babystøv
Skrevet
2 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Nei, da er det ikke godt å si.. Det er nok bare syklusen vår det har klikka for denne mnden:P Er jo sånt som kan skje, selvom det er veldig frustrerende..

Ja, dette er helt merkelig... men tror vi skal begynne å hoppe i høyet allerede nå jeg, siden syklusen allerede er startet. hahaha

Skrevet
19 minutter siden, babystøv skrev:

Ja, dette er helt merkelig... men tror vi skal begynne å hoppe i høyet allerede nå jeg, siden syklusen allerede er startet. hahaha

Hehehe, ja det er bare å kjøre på :sengekos::ler:

Gjest babystøv
Skrevet
23 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Hehehe, ja det er bare å kjøre på :sengekos::ler:

Ja! må bare bli kvitt magesmertene og kvalmen først :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, babystøv skrev:

Ja! må bare bli kvitt magesmertene og kvalmen først :fnise:

Huff da.. kvalm og?? :icon_frown:

Jeg ligget rett ut på sofaen! Helt skutt.. Godt det er fredag! 

Gjest babystøv
Skrevet
12 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Huff da.. kvalm og?? :icon_frown:

Jeg ligget rett ut på sofaen! Helt skutt.. Godt det er fredag! 

Jaa. har vært kjempe kvalm og hatt skikkelige mens murringer.. men den kommer jo ikke..

Uff. hard uke? godt det er HELG! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...