Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke søkefunksjon til å funke på mobil, og ser det er spurt om tidligere i en tråd uten svar, så jeg lager egen tråd :) 

Du som bor i Oslo og vokser deg (brasiliansk, men også ellers!):

Hvor går du? Priser? Jeg er selvsagt ute etter så billig og bra som mulig. :ph34r:

Steder du nylig har prøvd og hatt dårlig erfaring? 

Har selv prøvd andre steder i landet, og erfaringsmessig har "alle" vokseterapeuter sin egen metode ang. hastighet, temperatur på voksen, fjerning av små hår med pinsett etter voksing, hvor nøye de er. 

Ideelt er jeg ute etter et sted i Oslo sentrum hvor det koster maks 500kr for hot wax (IKKE strips), hvor 2.gangs+ kunder får rabatt, hvor de er nøye og fjerner små hår etterpå og hvor de som jobber er hyggelige. Jeg savner min faste plass.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Sylvia på Wax on Wax off i Rosenkrantz gt, hun er eneste jeg går til nå etter å ha blitt mishandlet og skamfert av et par andre. Hun bruker hot wax, er veldig nøye og veldig dyktig. 

Vet ikke om hun fyller hele kravspecen din, jeg er litt prisblind og drar bare kortet. Sjekk prisene på nettsiden. Valgte salongen ut fra at det var nært jobb og de har online booking.

Mener salongen har en del tilbud da, billig første gang iallfall og noe klippekort-greier, og sender hele tiden ut mails med diverse kampanjer.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke fjerne kjønnshårene dine selv? Er det ikke ekkelt å gå til noen som skal fjerne kjønnshårene dine? Det er gjort på noen sekunder å fjerne selv. Mot å reise langt og betale noen for å drive å stelle med kjønnshårene dine. 

Anonymkode: 0ae4d...b8a

Skrevet
1 time siden, Cuntzilla skrev:

Liker Sylvia på Wax on Wax off i Rosenkrantz gt, hun er eneste jeg går til nå etter å ha blitt mishandlet og skamfert av et par andre. Hun bruker hot wax, er veldig nøye og veldig dyktig. 

Vet ikke om hun fyller hele kravspecen din, jeg er litt prisblind og drar bare kortet. Sjekk prisene på nettsiden. Valgte salongen ut fra at det var nært jobb og de har online booking.

Mener salongen har en del tilbud da, billig første gang iallfall og noe klippekort-greier, og sender hele tiden ut mails med diverse kampanjer.

Takk! Så wax on wax off her tilbud for nye kunder, så det er jo verdt forsøket. :fnise: Godt å høre at hun er nøye! Har selv blitt skamfert et par ganger, og det er virkelig ikke noe jeg ønsker igjen. Får flashback til småstekt hud og hår som var avrevet halvveis med blåmerker overalt. 

Skrevet
16 minutter siden, KaraThrace skrev:

Takk! Så wax on wax off her tilbud for nye kunder, så det er jo verdt forsøket. :fnise: Godt å høre at hun er nøye! Har selv blitt skamfert et par ganger, og det er virkelig ikke noe jeg ønsker igjen. Får flashback til småstekt hud og hår som var avrevet halvveis med blåmerker overalt. 

Yep, been there, done that.. fint når man gjør det før en romantisk aften, og så ender man opp som å se ut som man har aggressiv herpes og sugemerker mellom beina.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, ja. Enda bedre blir det når man faktisk betalte dyrt for den looken også. :icon_lol:

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med wax on wax of:) jeg klarer ikke få til det selv (har prøvd mange ganger), så føler det er virkelig verdt prisen. Man blir helt glatt på meget kort tid :)

Anonymkode: f2bbb...4ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...