AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Som overskrften sier: Hva gjør at du melder deg ut av tråder og ikke gidder å svare eller lese mer selv om det var et tema du egentlig hadde interesse for? For meg skjer det ofte når noen kommer med kommentarer som "Det hadde blitt helt andre svar om dette var skrevet av en mann/kvinne". Bygger stort sett alltid opp til en kjønnskamp. Anonymkode: ca217...0f0 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Folk som kommer med stokk stein dumme kommentarer. Anonymkode: 70f03...b32 3
Gjest Emera Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Når "Mannegruppa Ottar"-aspiranter entrer tråden.
Gjest The damned Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 -Når det blir mye av det samme omigjen og omigjen. -Når tråder blir lange så blir det gjerne mye krangling og da gidder jeg ikke mer,stort sett. -Ellers er det vel bare når jeg blir lei eller ikke synes at jeg har noe å tilføre debatten.
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Når det blir kjedelig, og når det kommer inn sånne "populære" og tar over tråden. Kosemose mot denne brukeren.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Når en debattant vrir på det jeg eller noen andre skriver og tillegger meg/dem en mening jeg/de ikke har gitt uttrykk for. Når noen av de mindre beryktede mannlige brukerne entrer tråden. Jeg har ignorert de fleste, men ettersom det er så mange som fyrer seg opp av innleggene deres utvikler tråden seg til å bli fryktelig plagsom og intetsigende. Den kloke vil vel også se sammenhengen mellom det jeg har skrevet ovenfor. Det kan også relateres til de rare utsagnene du sikter til i hovedinnlegget. Anonymkode: 8483e...fa2 6
sol87 Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som overskrften sier: Hva gjør at du melder deg ut av tråder og ikke gidder å svare eller lese mer selv om det var et tema du egentlig hadde interesse for? For meg skjer det ofte når noen kommer med kommentarer som "Det hadde blitt helt andre svar om dette var skrevet av en mann/kvinne". Bygger stort sett alltid opp til en kjønnskamp. Anonymkode: ca217...0f0 Ja, jeg blir helt trøtt av de kommentarene. Dette er jo folk som har bestemt seg på forhånd uansett. Jeg gidder heller ikke å diskutere med folk som bruker uttrykkene "feminazi" eller kaller alle folk som er uenige med dem for sosialister eller kulturmarxister. 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Folk som tar ting altfor personlig og gir seg ikke og tar alt ts sier ut av sammenheng og blir veldig usaklige.. Ja, rett og slett, når jeg får "stalker-vibber". Anonymkode: d5ccd...f35
stjernefrukt Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 Når TS har bestemt seg på forhånd hvilket svar han/hun vil ha, og blir muggen mot de som svarer noe annet. 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 Når rasistiske mannssjåvinister som hater kvinner entrer tråden. Dessverre er hele KG infisert av dem, slik at det ikke går an å ha vettuge diskusjoner i veldig mange underforaer. Jobber derfor med å venne meg av KG totalt. Anonymkode: c4eb2...480 11
Gjest The damned Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når rasistiske mannssjåvinister som hater kvinner entrer tråden. Dessverre er hele KG infisert av dem, slik at det ikke går an å ha vettuge diskusjoner i veldig mange underforaer. Jobber derfor med å venne meg av KG totalt. Anonymkode: c4eb2...480 Begynner å bli lei av det jeg også,men liker å plage meg selv og har jeg en dårlig dag så er jeg dum nok til å svare dem også. Skal prøve å gjøre noe lignende som deg tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Når jeg har vunnet diskusjonen. Anonymkode: de11e...41e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Når det kommer inn folk som svarer uten å ha lest hele tråden, er det på tide å slutte å lese den. Anonymkode: 29ec2...4e5 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #16 Skrevet 11. november 2016 Jeg synes også mange brukere her er slitsomt opphengt i egen "identitet", de klarer aldri å svare utifra det ts spør om, de svarer kun utifra den gruppen de identifiserer seg med - uansett hvor åpenbart urimelig ts er blitt behandlet. Alt er svarthvitt. Anonymkode: d5ccd...f35 3
Sirah Skrevet 11. november 2016 #17 Skrevet 11. november 2016 Når man diskuterer med en vegg og personen tar alt du skriver i værste mening - uansett.
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. november 2016 #18 Skrevet 11. november 2016 En ting til: når folk kødder med siteringen. Siterer deg, men skriver noe annet i sitatet. Det er såpass kriminelt (for meg) og håpløst at jeg melder meg ut av tråden. Hvorfor er ikke dette et punkt i kg-reglene?
Gjest Optimo Skrevet 11. november 2016 #19 Skrevet 11. november 2016 Når det blir flest anonyme brukere som siterer hverandre og jeg mister helt tråden i hvem som mener hva. Ja, jeg kan prøve å få med meg de kodene nederst i innlegget, men... Gidder ikke.
PaperFlower Skrevet 11. november 2016 #20 Skrevet 11. november 2016 Når jeg i en diskusjon må forklare samme tingen igjen og igjen, uten at den andre brukeren faktisk svarer på det jeg tar opp i mine innlegg. I sånne "diskusjoner" pleier spesielt den andre parten å vri om på det jeg prøvde å si og bare svare deretter. Da gidder jeg ikke å diskutere mer, og holder meg borte fra tråden. Samme skjer i tråder hvor alle hyler og roper om et spesifikt tema, også kommer jeg med et langt og saklig innlegg med statistikker og lignende for å motsi det "alle" andre sier. Når ingen gidder å lese og/eller svare på det jeg skrev holder jeg meg borte også. Hvis folk vil fortsette å være uvitende og komme med dumme utsagn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå