AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Hei! Jeg som skrev ang cb digital som viste 2-3 uker fra 4+5 og i dag 5+4. var hos gyn i dag, pga tidligere exu. Tok ultralyd og hun kunne kun se en svart "opphopning"(?!) på 5 mm. Hun burde da sett mer? Jeg vet når eggløsning var-17 oktober-så er ikke kortere på vei. Jeg burde ha sett mer nå, om dette var normal graviditet? kan egget feste seg senere og at det derfor er så lite å se? skikkelig redd og lei meg nå. Og cb digital som viser såpass lite/likt i 6 dager er jo også indikasjon på ny exu... og da har jeg ikke flere eggledere igjen😔😢 Anonymkode: 6f8ed...efd
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Men om opphopningen/graviditeten alt er funnet i livmoren din har du jo ikke exu? Anonymkode: 9df92...02d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Hvis de sjekket for ex.u og hun ikke kunne se noe i egglederen så er det nok på den plassen deg skal være. Skjønner ikke helt hva du mener med opphoping på 5mm.. Hvis legen så en flekk på 5mm så kan det samsvare med størrelsen på fosteret i livmoren. Så tidlig i svangerskapet så er det bare en liten flekk. Jeg tror du er gravid der du skal være gravid. Hadde du hatt en ex.u så ville de ha sett det. Anonymkode: 5125d...21e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Var på ul i uke 7 og da var det en peanøtt på 9 mm. den er ikke så stor i begynnelsen Anonymkode: fe119...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå