AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Tenkte på om dere som har blitt gravid eller vært gravid tidligere kunne skrevet de faktiske symtomene dere hadde? Det er mye tolkning av symtomer når man prøver og her inne. For min egen del leste jeg gamle innlegg på SG fra da jeg ble gravid og det var minimalt med symtomer i forhold til hva jeg har kjent på de gangene TR har komt☺️ Her er mine symtomer da jeg ble gravid: Løs mage (normalt sliter jeg med har mage) Litt ømme bryster Luft i magen. Ellers kom det mer symtomer etter positiv test. Anonymkode: f5f6e...234
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Ømme pupper (mye ømmere enn de noen gang har vært ved mensen) vondt i "tissen" på en måte, stikk/sting i nedre del av magen og i tissen. Murringer i magen ofte vannlating. oppblåsthet Gråter av ALT Anonymkode: b64a7...041
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Følte meg akutt svak i kroppen og svimeferdig. Aggressiv og trygghetssøkende Trodde jeg var alvorlig syk (kreft) Anonymkode: ce7ee...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå