Gå til innhold

Dere som har sureflap kattedør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse er det på luka? Og hvor mange kg er katten deres?

Min er snart 6 kilo (over 1år), men jeg lirer på om ikke den minste katteluka blir for liten, åpningen som katten må gjennom er 14.2 ×12cm, mens den andre luka som er beregnet for store katter og små hunder er 17.8×17cm. Hva tror dere, vil katten komme gjennom behagelig?😀

Anonymkode: 2a02c...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den som er beregnet for store katter og små hunder. Storegutt er ca. 6,1kg. om sommeren og rundt 6,3kg om vinteren. Hadde en mindre før men den slet han litt med. Da den ble ødelagt tenkte jeg at det var like greit å ta den store siden  det ikke var sååå mye høyere pris. Virker som pus er mer fornøyd med den store :) 

Anonymkode: a54f0...26c

Skrevet
På Friday, November 11, 2016 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har den som er beregnet for store katter og små hunder. Storegutt er ca. 6,1kg. om sommeren og rundt 6,3kg om vinteren. Hadde en mindre før men den slet han litt med. Da den ble ødelagt tenkte jeg at det var like greit å ta den store siden  det ikke var sååå mye høyere pris. Virker som pus er mer fornøyd med den store :) 

Anonymkode: a54f0...26c

Tenkte mer på sånn at den modellen som er større vil vel trekke en del mer kulde enn den mindre modellen, så om pus hadde passet til den lille ville jeg gått for den på grunn av at jeg er litt redd for at det blir mye kuldetap.

Jeg prøvde å se på sureflap sin nettside, men dem skriver ingensteder hvilken størrelse på katten luken passer til. Men på en annen nettside har jeg sett at de oppgir at den minste passer opptil 7kg.

Anonymkode: 2a02c...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...