AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Vi har en liten fugl som flyr fritt inne i stuen når vi er hjemme. Han er dessverre veldig glad i å utforske ting, så vi har måttet fuglesikre huset så godt vi kan. Men nå nærmer advent seg, og jeg har lyst til å ha adventsstjernen i vinduet som vanlig, men jeg er redd for at han kommer til å smake på ledningen, og med det skarpe nebbet kan han fort spise seg igjennom den, og dermed få støt. Derfor er jeg på utkikk etter en type ledningebeskyttelse som er vanskelig for ham å bite seg igjennom. Er det noen som har et tips? Anonymkode: 8abcc...da9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Det er en conure. Som du ser av det skarpe nebbet, er ett bitt nok til at det kan gå hull på ledningen, og han kan bli skadet, eller død. Anonymkode: 8abcc...da9
Minya Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Du kan sikkert legge ledningen til julestjerna i en metallslire eller en tynn kabellist.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Jeg er ganske sikker på at IKEA og elektrobutikker har ledningelister. Anonymkode: 5f2d3...1f3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Det er lov å skrive ledningslist asas Anonymkode: 1efa9...8cb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Kjøp en julestjerne på batteri. Så slipper du problemet, i år. Anonymkode: 70bba...ed7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Claes Ohson har ledningslist. Anonymkode: ffb15...417
PhilosopherSe7en Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Julestjerne henger jo gjerne litt ned i vinduet, og da henger den i ledningen? Mener dere at de skal ha en ledningslist hengende ned i vinduet? Rundt vinduet er jeg enig, men det hjelper jo ikke på den delen der stjernen henger. Jeg ville sett etter julestjerne på batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå