Gå til innhold

Flåsete sex svar

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Som denne drømmen.

3 hjul på vogna. 3 Kant.

Altså jeg var 3. hjulet på vogna. Har ingen partner som bryr seg med hva jeg gjør. Vel jo det har jeg jo. men vi er ikke sammen . 

Har vært med på 3 kant 2 ganger før. Var spennende det.

Kan en dame i 50+ ha slike fantasier?  Eller er det da tabu, å snakke om sexuelle fantasier i 50+, alderen?

Endret av Jaikkesant
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst ikke.

Anonymkode: 2dc2c...c0d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Jaikkesant skrev:

Som denne drømmen.

3 hjul på vogna. 3 Kant.

Altså jeg var 3. hjulet på vogna. Har ingen partner som bryr seg med hva jeg gjør. Vel jo det har jeg jo. men vi er ikke sammen . 

Kan en dame i 50+ ha slike fantasier?  Eller er det da tabu, å snakke om sexuelle fantasier i 50+, alderen?

viproom.no

Anonymkode: 95cd5...7b9

Skrevet
1 time siden, Jaikkesant skrev:

Som denne drømmen.

3 hjul på vogna. 3 Kant.

Hvorfor skal det være tabu? Så lenge man liker sex, er nysjerrig på det og vil leke seg er bare å kjøre på😊Men det ligger ikke til alle å kunne snakke om det! 😋

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helst ikke.

Anonymkode: 2dc2c...c0d

Hvorfor ikke? Kan ikke noen i 50 + Like , leke med sex?

Endret av Jaikkesant
Skrevet
48 minutter siden, tdm900 skrev:

Hvorfor skal det være tabu? Så lenge man liker sex, er nysjerrig på det og vil leke seg er bare å kjøre på😊Men det ligger ikke til alle å kunne snakke om det! 😋

Ja er ikke alt Tabu om dagen? Virker slik. Uansett hva noen i 50 + alderen sier så er det tabu. Hehe

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

viproom.no

Anonymkode: 95cd5...7b9

Å det er?

Skrevet
16 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Ja er ikke alt Tabu om dagen? Virker slik. Uansett hva noen i 50 + alderen sier så er det tabu. Hehe

Her inne er det det😂Og de som er aller mest i mot er nok ikke våkne enda😜😂😂 Kunnr selv ha tenkt meg å prøvd trekant, men da med to damer😋

Skrevet
37 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Hvorfor ikke? Kan ikke noen i 50 + Like , leke med sex?

Iallefall jeg, og hun jeg er sammen med. Og vi er begge over 50 😊

Skrevet
24 minutter siden, tdm900 skrev:

Her inne er det det😂Og de som er aller mest i mot er nok ikke våkne enda😜😂😂 Kunnr selv ha tenkt meg å prøvd trekant, men da med to damer😋

Spennende å leke litt. Godt for selvbildet, og blodomløpet :bolledeig:

Skrevet
6 minutter siden, Resignert skrev:

Iallefall jeg, og hun jeg er sammen med. Og vi er begge over 50 😊

Jeg å. men er singel. hehe

Nå får noen frokosten i vranga.:lillesky:

Skrevet
1 minutt siden, Jaikkesant skrev:

Jeg å. men er singel. hehe

Nå får noen frokosten i vranga.:lillesky:

Om "ungene" ikke tåler at voksne har sex, tenker på sex, utforsker sex, så må de bare se en annen vei.....Er det trekant med 2 menn, eller med et par du tenner mest på?

Skrevet
51 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Å det er?

Stedet hvor du kan ha sex med så mange du bare orker.

Anonymkode: 4dce2...ce7

Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

Om "ungene" ikke tåler at voksne har sex, tenker på sex, utforsker sex, så må de bare se en annen vei.....Er det trekant med 2 menn, eller med et par du tenner mest på?

Det kommer alt an på hva som tenner meg :)

På hvordan jeg blir behandlet.:bolledeig:

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stedet hvor du kan ha sex med så mange du bare orker.

Anonymkode: 4dce2...ce7

Trenger ikke 1 dusin for å ha litt spenning i hverdagen. :P

Endret av Jaikkesant
Skrevet
3 timer siden, Jaikkesant skrev:

Hehe, ja bodpumpa går på høygir når en er kåt og opphisset😂😂😅😜

Skrevet
32 minutter siden, tdm900 skrev:

Hehe, ja bodpumpa går på høygir når en er kåt og opphisset😂😂😅😜

Ja.😂 Mener at jeg husker det. 😎

Skrevet
14 timer siden, Jaikkesant skrev:

Det kommer alt an på hva som tenner meg :)

På hvordan jeg blir behandlet.:bolledeig:

Og hva betyr det igjen? Hun jeg er sammen med er og passert 50. Og har hatt stor glede av trekant med en ekstra mann, ved flere anledninger. Kanskje aller mest den gangen tredjemann var ualminnelig velutrustet.....Men trekant med en ekstra dame tenner hun ikke på, og det er greit for meg.

Anonymkode: 57b57...186

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva betyr det igjen? Hun jeg er sammen med er og passert 50. Og har hatt stor glede av trekant med en ekstra mann, ved flere anledninger. Kanskje aller mest den gangen tredjemann var ualminnelig velutrustet.....Men trekant med en ekstra dame tenner hun ikke på, og det er greit for meg.

Anonymkode: 57b57...186

Ja er flere valg man kan ta.

Skrevet (endret)
På 11/11/2016 den 7.22, Jaikkesant skrev:

Som denne drømmen.

3 hjul på vogna. 3 Kant.

På 11/11/2016 den 10.42, Jaikkesant skrev:

Hvis du slår opp med mannen din for å ha sex med et par synes jeg det virker litt trist. Hvorfor gå over bekken etter vann? Har du spurt om han kunne tenke seg trekant med deg og en annen kvinne? Sannsynligheten er stor for at han har drømt om dette i årevis, og så går du bak hans rygg og gjør dette med et annet par.

Som kvinne er det heller ikke noen grunn til å føle seg veldig smigret over at du får tilbud om sex med et par, det finnes langt flere par som er på jakt etter en ekstra kvinne enn kvinner som er på jakt etter et par. Single menn vil som regel ha større utfordringer å få to jenter med hjem fra byen enn et par vil ha med å finne en ekstra jente, derfor er det mange menn som forsøker å få oppfylt trekantdrømmen når de er i et parforhold.

Resultatet er at det er ganske mange par på dette markedet, og den jenta som er ute etter sex med et par kan velge og vrake. At du får sex med et par er med andre ord ikke noe spesielt smigrende. 

Endret av Cuckold
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...