Gå til innhold

Masse symptomer men negativ test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dpo 9 og fikk negativ test på morgen urin...

Samtidig ligger jeg her i senga og er skikkelig kvalm... har hatt masse mensmurringer og stikkinger i ryggen hele uka, og noe hodepine. Jeg føler meg overhode ikke "normal"

Hva betyr dette? er det bare tilfeldig at jeg har alle disse symptomene?  kan jeg fortsatt være gravid? 

Anonymkode: f4923...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på dpo 9 og fikk negativ test på morgen urin...

Samtidig ligger jeg her i senga og er skikkelig kvalm... har hatt masse mensmurringer og stikkinger i ryggen hele uka, og noe hodepine. Jeg føler meg overhode ikke "normal"

Hva betyr dette? er det bare tilfeldig at jeg har alle disse symptomene?  kan jeg fortsatt være gravid? 

Kanskje du har for lite hsg til at det slår ut på en test eller at det er andre grunner for plagene dine. Jeg har iallefall erfaring med at de gangene jeg ble gravid har jeg hatt minimalt med symtomer og hatt masse symtomer i sykluser der mensen kom. Vent et par dager før du tar en test igjen. Håper du bare er litt for tidlig ute med å teste:)

Anonymkode: 29c05...6dd

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har for lite hsg til at det slår ut på en test eller at det er andre grunner for plagene dine. Jeg har iallefall erfaring med at de gangene jeg ble gravid har jeg hatt minimalt med symtomer og hatt masse symtomer i sykluser der mensen kom. Vent et par dager før du tar en test igjen. Håper du bare er litt for tidlig ute med å teste:)

Jeg ble gravid i forrige syklus. (men mistet og har ikke hatt mensen enda). Så jeg blir litt bekymret for at symptomene jeg har er rellatert til aborten for 4 uker siden. Det er ihvertfall ikke normale pre menstruelle symptomer jeg har, de har foregått alt for lenge. 

Skrevet
På 11.11.2016 den 6.33, AnonymBruker skrev:

Jg var gravid ;):)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) Gratulerer!

Anonymkode: d981c...64b

• Liker 1
Skrevet

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der ser du. Gratulerer så mye👏🏻😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...