frksølekopp Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Min mormor er verdens beste! Hun er ung (71), sprek og intelligent! Hun stiller alltid opp uansett og sier akkurat hva hun mener. Hun bikker over til vennine på et vis. Når jeg trenger motetips spørr jeg mormor, hun kan! Trenger jeg interiørtips, spørr jeg mormor. Har spurt om kjørlighetsråd også! Min mormor vet altså best! Hun fortjener virkelig en heidundranes gave. Men jeg vet ikke hva på hennes bursdag i år ga jeg henne middag for to på en fin restaurant. Oss to alene, det satt hun stor pris på! Føler kanskje dette kan bli kjedelig igjen..? Har dere noen tips til hva jeg kan gi til mormor som viser hvor mye jeg setter pris på alt hun gjør, en gave som får henne til å felle en tåre (haha). Kan nevnes at jeg har "mormor" tatovert og denne syntes hun er stas. Kom med deres beste tips! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 En opplevelsesgave, som feks en konsert, teaterforestilling (med noen hun liker) , eller en tur til et sted som du vet hun blir glad for Sammen med deg Det tror jeg blir fint Anonymkode: 22431...7e0 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En opplevelsesgave, som feks en konsert, teaterforestilling (med noen (konsert med en gruppe hun liker/ teater med noe hun liker) hun liker) , eller en tur til et sted som du vet hun blir glad for Sammen med deg Det tror jeg blir fint Rettet Anonymkode: 22431...7e0 Anonymkode: 22431...7e0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Så hyggelig at dere har et så bra forhold:) Eldre mennesker setter gjerne pris på å tilbringe tid sammen med sine nærmeste og nostalgiske ting har jeg inntrykk av. I fjor gav jeg min mor en digitalisering av en eldgammel ferievideo(type før VHS), der majoriteten av de som er med er gått bort. Den ble knallsuksess siden hun ikke hadde mulighet til å spille av videoen:) Anonymkode: 025bc...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Et oldebarn? Neida. Synes ideen til AB over om en forestilling eller noe for dere sammen hørtes bra ut. Eller en weekendtur som også blir nevt. Anonymkode: e2dcd...9da
frksølekopp Skrevet 11. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En opplevelsesgave, som feks en konsert, teaterforestilling (med noen hun liker) , eller en tur til et sted som du vet hun blir glad for Sammen med deg Det tror jeg blir fint Anonymkode: 22431...7e0 Takk skal se om jeg finner et fint show vi kan se!
frksølekopp Skrevet 11. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Et oldebarn? Neida. Synes ideen til AB over om en forestilling eller noe for dere sammen hørtes bra ut. Eller en weekendtur som også blir nevt. Anonymkode: e2dcd...9da Hahaha Mja tenkte noe billigere 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå