Gå til innhold

Hvor mye undertøy har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo være bedre å ha mer så man ikke trenger vaske så ofte? (fylle opp maskinen)

Anonymkode: 3b07d...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antallet vet jeg ikke. Men tror det er en kvart kubikk i volum. 

Anonymkode: 39c85...d8f

• Liker 2
Skrevet

Ryddet i skuffen for noe uker siden, og da talte jeg opp 12 bh'er, ca 25 truser, 8-10 tynne/halvtykke strømpebukser, ca 10 par stay-ups og strømper til holder, 6 strømpeholdere, et par korsetter og en del sportsundertøy. Alt var helt og pent.

Anonymkode: 546d1...7b9

• Liker 1
Skrevet

4 bh-er og ca 15 truser.

Anonymkode: 8ad24...6b3

Skrevet

Nok til minst en måned uten vask, vil jeg anta, Skifter flere ganger per dag også. 

Skrevet
17 minutter siden, canacas skrev:

Nok til minst en måned uten vask, vil jeg anta, Skifter flere ganger per dag også. 

En måned? Wow!  Tror jeg skal bygge opp den gardaroben litt..

Anonymkode: 3b07d...ccc

Skrevet

Mye :laugh: jeg elsker å handle undertøy. Dessuten er jeg rar, og bruker forskjellig undertøy på dagen og på natta. Liker best stringtruser under trange jeans, mens jeg liker best hipsters/truser om natta og under kjoler. Jeg kan gå LENGE uten å vaske undertøy, men samboer har ikke like mye, så ender alltid opp med at han maser om at jeg må vaske undertøy. Sånn som nå, han er tom, mens jeg har ca halvparten av alt undertøyet mitt fortsatt. 

Anonymkode: c12b7...a6c

Skrevet

Oi! Tror jeg har veldig lite i forhold til en del andre her. Gidder ikke gå opp for å telle, men vasker undertøy en gang i uka. Da er det tomt i skuffa. 

Skrevet

Jeg tipper jeg har minst 50 truser, kanskje 10-12 bher og 3 sportsbher. (Av de minst 50 trusene er minst halvparen helt lik type i forkjellige farger.)

Anonymkode: 4a6df...6da

Skrevet

Jeg vet ikke. Er det vanlig å ha oversikt over hvor mye undertøy man har? 

Skrevet
37 minutter siden, canacas skrev:

Men du lar det ikke ligge en måned håper jeg :fnise:

Skrevet

2 bh-er, 10 truser, 7 bikinier.

Anonymkode: 0cd29...65d

Skrevet
7 minutter siden, Aamu skrev:

Men du lar det ikke ligge en måned håper jeg :fnise:

:laugh: Haha, så stor skittentøykurv har jeg ikke, og det syns jeg hørtes litt nasty ut også. Vasker alt av klær, sengetøy og håndklær en gang per uke. Også undertøy. Skuffen er altså alltid stappa. 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

:laugh: Haha, så stor skittentøykurv har jeg ikke, og det syns jeg hørtes litt nasty ut også. Vasker alt av klær, sengetøy og håndklær en gang per uke. Også undertøy. Skuffen er altså alltid stappa. 

Lurt. Hadde vært litt næsty. Skummelt når undertøyet kan gå inn i vaskemaskina sjøl!

Skrevet
Akkurat nå, Aamu skrev:

Lurt. Hadde vært litt næsty. Skummelt når undertøyet kan gå inn i vaskemaskina sjøl!

Haha, det hadde vært noe det :laugh: 

Skrevet

en gang jeg rydda så telte jeg bhene mine bare for moroskyld og da hadde jeg ca 40 stk :fnise: har masse truser også. tror jeg bør ta en opprydning og kaste litt snart (nei, jeg gir ikke brukt undertøy til fretex altså :))

Skrevet

Jeg har omtrent 25 truser (3 uker på hytta + litt) og 9 BH-er hvorav 4 gode og 2 ubrukelige. Sokker har jeg alt for mange av.

Anonymkode: 4899e...c25

Gjest lipgloss
Skrevet

😊 det er mye😊Sikkert alt for mye også,men det værste er at jeg vil ha mer 😂får lissom ikke nok og handler mye på impuls,ser jeg noe jeg liker så mååå jeg bare ha det.Det er så mye fint jeg blir nesten litt gal

Skrevet

Vasker en gang i uken og forsatt har jeg mye igjen, har ikke talt men det skal jeg gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...