Gå til innhold

Hvordan bruke Imgur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen snille sjeler som kan være så snill og forklare, med t-skje metoden, hvordan man kan gjøre for å bruke Imgur til å legge inn skjermdumper etc her inne? 

På forhånd tusen takk! :blomst:

Anonymkode: dda65...e8c

Skrevet

Jeg bruker puush eller gyazo dersom jeg skal poste et bilde noe sted. Når man har installert det kan man trykke ctrl + shift + 4 så markerer man det man vil ta bilde av, slipper museknappen og det lastes opp til en link man kan dele med andre. Trykker du ctrl + shift + 3 tar du bilde av hele skjermen og det lastes opp automatisk også. Det blir ikke delt noe sted, du må selv kopiere linken dit du vil dele bildet

Er mye raskere enn å laste opp bilder fra egen pc syns jeg. Bildekvaliteten blir kanskje ikke like bra da?

Legger ved i tilfelle du vil prøve og se selv http://puush.me/ (øverst i hjørnet er nedlastingslinken)

Orker ikke forklare for imgur, det er så tungvint, sikkert andre sjeler her som gjør det

Skrevet
22 timer siden, skjære skrev:

Jeg bruker puush eller gyazo dersom jeg skal poste et bilde noe sted. Når man har installert det kan man trykke ctrl + shift + 4 så markerer man det man vil ta bilde av, slipper museknappen og det lastes opp til en link man kan dele med andre. Trykker du ctrl + shift + 3 tar du bilde av hele skjermen og det lastes opp automatisk også. Det blir ikke delt noe sted, du må selv kopiere linken dit du vil dele bildet

Er mye raskere enn å laste opp bilder fra egen pc syns jeg. Bildekvaliteten blir kanskje ikke like bra da?

Legger ved i tilfelle du vil prøve og se selv http://puush.me/ (øverst i hjørnet er nedlastingslinken)

Orker ikke forklare for imgur, det er så tungvint, sikkert andre sjeler her som gjør det

Tusen takk! Da skal jeg prøve det i stedet. Syns også Imgur er tungvint, det var derfor jeg ba om en god forklaring i tilfelle jeg gjorde noe feil. 

Anonymkode: dda65...e8c

Skrevet

T-skje og teskjorte... :P Irrelevant, men kunne for en gangs skyld ikke dy meg.

Uansett, nyttig informasjon for meg også, det der kunne jeg ingenting om. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...