Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det gjøre at det er vanskeligere å bli gravid med gjentatte soppinnfeksjoner?

Anonymkode: 2e961...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det gjøre at det er vanskeligere å bli gravid med gjentatte soppinnfeksjoner?

Lurer akkurat på det samme nå. Bare om det er vanskeligere for egget og feste seg når man har sopp.. Skulle gått på soppkrem og vaginal tablett nå.. Men jeg tør ikke for er redd jeg forstyrrer et egg som holder på å feste seg, jeg er 7 dpo nå, så er jo midt i den tiden det vil feste seg... Vurderer å prøve naturell yoghurt nå, ettersom jeg er så plaget.. Mn vet ikke om det også kan skape et surt miljø for et egg.. Åhh, skulle liksom få sopp akkurat nå :@ pleier jo så sjelden å ha det.. Mn kan vell hende det ikke liker seg i et sopp miljø i underlivet også.. Ikke vet jeg.. 

Hvis du er midt i el perioden ville ikke jeg ha brukt noe soppkrem eller vaginal tablett, da jeg tror dette ikke er noe bra for sædcellene som skal svømme. 

Anonymkode: 8c9ef...f3e

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer akkurat på det samme nå. Bare om det er vanskeligere for egget og feste seg når man har sopp.. Skulle gått på soppkrem og vaginal tablett nå.. Men jeg tør ikke for er redd jeg forstyrrer et egg som holder på å feste seg, jeg er 7 dpo nå, så er jo midt i den tiden det vil feste seg... Vurderer å prøve naturell yoghurt nå, ettersom jeg er så plaget.. Mn vet ikke om det også kan skape et surt miljø for et egg.. Åhh, skulle liksom få sopp akkurat nå :@ pleier jo så sjelden å ha det.. Mn kan vell hende det ikke liker seg i et sopp miljø i underlivet også.. Ikke vet jeg.. 

Hvis du er midt i el perioden ville ikke jeg ha brukt noe soppkrem eller vaginal tablett, da jeg tror dette ikke er noe bra for sædcellene som skal svømme. 

Anonymkode: 8c9ef...f3e

Har googlet litt nå å det ser ut som det ikke skal ha noe å si med tanke på å bli gravid. Jeg har brukt krem de siste dagene og er 11dpo i dag med negativ test😐 Jeg tenker å ta en skikkelig sjekk av dette, for jeg har sopp med jevne mellomrom. Skikkelig kjipt er det uansett. Lykke til☺️

Skrevet

Det man tror er sopp kan ofte være kjønnsvorter. litt sammesymptomer og mange som er plaget med sopp er egentlig plaget med vorter. man trenger ikke å kunne se dem selv eller kjenne dem. derfor lurt å gå til legen før man begynner på kur

Anonymkode: bafa1...2dc

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det man tror er sopp kan ofte være kjønnsvorter. litt sammesymptomer og mange som er plaget med sopp er egentlig plaget med vorter. man trenger ikke å kunne se dem selv eller kjenne dem. derfor lurt å gå til legen før man begynner på kur

Anonymkode: bafa1...2dc

Dette har jeg ikke hørt før. Jeg fikk påvist HPV i fjor, men soppinnfeksjonen har gått bort med soppbehandling så tenker da at det ikke kan være kjønnsvorter? Jeg har snakket med flere leger om HPV og prøving og de har sagt det ikke skal ha noe å gjøre at det er vanskeligere å bli  gravid. Dette er noe som bekymrer meg veldig😐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...