AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Trenger ny støvsuger, vil ha en som IKKE bruker poser og som har et bra filter. Gjerne der man kan ta av å vaske filteret om det går!? Den skal også være litt solid, de to siste jeg har hatt var begge billige(var fattig student da de ble kjøpt) og begge mistet "Munnstykket" der i leddet mot gulvet, kunne settes på plass men satt dårlig og falt av hver gang de ble brukt, sååå irriterende! Anonymkode: 7a80c...e3b
Minya Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Jeg har en gammel Nilfisk av den gamle, industrielle typen. Over tredve år gammel, men den suger like bra fortsatt. Den bruker dog poser. HrMinya hadde kjøpt en støvsuger på døra en gang, til over tredve tusen. Den har serviceavtale hvor det kommer en kis å ser på den annethvert år eller noe, og så får vi tilsendt filter (bruker ikke poser, bare to koniske filter som ligger oppå hverandre, som du kaster når den må tømmes), kullfilter og støvsugerrens i posten (som vi må betale for) en gang i året. Den har diffsperre, lys og dobbelt revers, som Øystein Sunde en gang sa, neida, den har luftfriskerfunksjon. Slå den på og la den stå en time, så suger den visstnok ut støvpartikler fra lufta og renser den. Eller noe sånt. Den har også ti forskjellige duppeditter å putte på, og alle rør og duppeditter låses på røret ved at du klemmer inn og vrir til høyre. Jeg liker den ikke fordi den har en veldig liten "vanlig" støvsugerfot/munnstykke/whatever. Og siden den har sånn låsemekanisme, så passer ikke foten/munnstykket/whatever fra min støvsuger (som er mye større) på den.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Har sentralstøvsuger. Beam, veldig fornøyd. Bruker ikke poser. Anonymkode: ac1ef...0f6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Miele C3 - glimrende støvsuger med hepafilter osv. Strålende fornøyd! Anonymkode: 0fa47...2be
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Miele C3 - glimrende støvsuger med hepafilter osv. Strålende fornøyd! Anonymkode: 0fa47...2be Bruker poser da! Anonymkode: 0fa47...2be
prt90 Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger ny støvsuger, vil ha en som IKKE bruker poser og som har et bra filter. Gjerne der man kan ta av å vaske filteret om det går!? Den skal også være litt solid, de to siste jeg har hatt var begge billige(var fattig student da de ble kjøpt) og begge mistet "Munnstykket" der i leddet mot gulvet, kunne settes på plass men satt dårlig og falt av hver gang de ble brukt, sååå irriterende! Anonymkode: 7a80c...e3b Denne er ganske bra https://www.komplett.no/product/849053/hvitevarer/stoevsuger/robotstoevsuger/neato-botvac-d75-robotstoevsuger#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå