AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei! Har akkurat flyttet til Norge. Det er noen lavkalori-produkter fra utlandet jeg savner skikkelig, som jeg pleide å bulke opp volumet på dietten min med slik at jeg kunne holde et sensibelt kaloriinntak. Jeg lurer på om noen av dere kan fortelle meg hvor i Oslo jeg kan kjøpe følgende: Shirataki-nudler (Det er glassnudler som har ca 5kcal pr 100g) 0 kcal "butter" spray (Perfekt til steamed brokkoli osv.) Lav-kalori spray til å steke ting i. Miracle whip Sugar free Jello (0 kcal) Cheez Wizz (lavkalori) Om dere har andre tips eller råd angående andre varer som er veldig lav i kalori vil jeg gjerne vite. Jeg liker å lage gode sauser og deilig mat, og forsøker å kutte ned på basisvarer slik at jeg kan holde en sunn diett. På forhånd takk for hjelpen. (Beklager norsken om noe er feil, er ikke helt blitt vant til å skrive på norsk ennå.) Anonymkode: b2397...d30
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Noe som ligner MiraclevWhip spiste jeg mye av for mange år siden. Tror den finnes fortsatt, men husker ikke helt hva den hetter. Et eller annet "Topping". Står i kjøla ved kremen. Grønn og hvit. Sånn stekespray fantes også før. Smakte helt jævlig! Gele kan du jo lage med Fun Light? Passer også til saftis. Grønnsaker er både sunne og lavkalori. Du kan lage spaghetti av squash. Anonymkode: 01253...4b6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Hei, OP her. Tusen takk for svar. Jeg spiser masse grønnsaker og lager spaghetti av squash/zuccini ganske så ofte. Grunnen til at jeg savner disse shirataki-nudlene fordi jeg kan putte dem i ramen og supper, samt steke dem i stirfry uten at de mister konsisensen. Shiratakinudler er også laget av en grønnsak. Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men de er laget av "konjac yam". Veldig gode og anbefaler dem som et alternativ når du blir lei av zuccini-nudler Stekesprayen er ikke så god på egenhånd (veldig enig), men fungerer veldig greit dersom man vil lage mat med mindre olje. Om maten har masse smak og krydder kjenner man ikke smaken av stekesprayen. Anonymkode: b2397...d30
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Du kan kjøpe Miracle Noodles på nettet hos Tights.no og hos x-life.no Gymgrossisten.no har et annet merke. Vet dessverre ikke om fysiske butikker som selger det. Anonymkode: 8dfd5...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Pam stekespray for du kjøpt hos Proteinfabrikken. https://m.proteinfabrikken.no/pam-spray/21814/pam-spray-original-170g-pam-spray Anonymkode: 8dfd5...7c9 1
Gjest incognita Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har akkurat flyttet til Norge. Det er noen lavkalori-produkter fra utlandet jeg savner skikkelig, som jeg pleide å bulke opp volumet på dietten min med slik at jeg kunne holde et sensibelt kaloriinntak. Jeg lurer på om noen av dere kan fortelle meg hvor i Oslo jeg kan kjøpe følgende: Shirataki-nudler (Det er glassnudler som har ca 5kcal pr 100g) 0 kcal "butter" spray (Perfekt til steamed brokkoli osv.) Lav-kalori spray til å steke ting i. Miracle whip Sugar free Jello (0 kcal) Cheez Wizz (lavkalori) Om dere har andre tips eller råd angående andre varer som er veldig lav i kalori vil jeg gjerne vite. Jeg liker å lage gode sauser og deilig mat, og forsøker å kutte ned på basisvarer slik at jeg kan holde en sunn diett. På forhånd takk for hjelpen. (Beklager norsken om noe er feil, er ikke helt blitt vant til å skrive på norsk ennå.) Anonymkode: b2397...d30 Miracle whip får du kjøpt på Jacobs på holtet (Nordstrand).
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Jeg mener jeg har sett de nudlene på Kinsarvik i Bergen, kanskje de har de i Oslo og Anonymkode: 90713...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå