AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei dere, Jeg har vært singel en stund etter et langt forhold. Nå føler jeg at jeg er klar til å date noen igjen. Er litt skeptisk til Internett dating, men åpen for å prøve. Noen som vet om noen sider som er litt "seriøse"? Tinder er uaktuelt. - ts, kvinne Anonymkode: 5613a...13c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Selv er jeg på Sukker, føler jo selv at det er veldig seriøst. Anonymkode: 37e03...771
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Jeg er i nøyaktig samme situasjon, lurer på det samme. Bare at jeg er mann. Vurderer å laste ned Tinder, å lage meg en "seriøs" profil. Men blir det helt feil å bruke Tinder når man er på jakt etter noe seriøst? Anonymkode: b4a76...972
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Jeg møtte en hyggelig kar på Tinder som jeg dater for tiden. Begynner å bli seriøst Så det er mulig. Anonymkode: 7d463...306
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Takk for svar dere! Jeg har hørt at Tinder er litt useriøst, derfor anser jeg ikke det som ett alternativ. Det er selvfølgelig mulig jeg tar feil altså. Jeg har jo ingen erfaring med Tinder, baserer det egentlig bare på det jeg har hørt. Ser nå at en har god erfaring, men er litt usikker på om det er det rette for meg. Noen som har noen andre forslag? Noen som har erfaring med match.no eller møteplassen.no? Anonymkode: 5613a...13c
pika Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men blir det helt feil å bruke Tinder når man er på jakt etter noe seriøst? Anonymkode: b4a76...972 Nei
Gjest canacas Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i nøyaktig samme situasjon, lurer på det samme. Bare at jeg er mann. Vurderer å laste ned Tinder, å lage meg en "seriøs" profil. Men blir det helt feil å bruke Tinder når man er på jakt etter noe seriøst? Anonymkode: b4a76...972 Det kommer helt an på alder og tidspunkt du er pålogget Lett å få mye sveips (matcher) på søndager, men det er lett å få mange meldinger på sukker og! Fordelen med Tinder er at du ikke får melding fra uønskede profiler, det får du definitivt på sukker (men da kan du blokkere). Alt er like useriøst og seriøst, det blir til hva du gjør det til. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 Min erfaring med Tinder er at det er så enkelt og greit at det faktisk blir litt ødeleggende, fordi så fort man finner den minste lille detalj ved daten man ikke liker (mange tror jo at man skal finne en partner som er 100% perfekt) så logger de seg på Tinder, sveiper i 5 min og på ca 20 min har man ordnet seg en ny date til uka. Har datet seriøst med flere fra Tinder, men etter 2-3 måneder har jeg blitt byttet ut fordi de har fått match med en finere dame ;-) Aner ikke hvordan Sukker er, men kjenner faktisk til flere par som møttes via Sukker. Anonymkode: 95b85...02b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med Tinder er at det er så enkelt og greit at det faktisk blir litt ødeleggende, fordi så fort man finner den minste lille detalj ved daten man ikke liker (mange tror jo at man skal finne en partner som er 100% perfekt) så logger de seg på Tinder, sveiper i 5 min og på ca 20 min har man ordnet seg en ny date til uka. Har datet seriøst med flere fra Tinder, men etter 2-3 måneder har jeg blitt byttet ut fordi de har fått match med en finere dame ;-) Aner ikke hvordan Sukker er, men kjenner faktisk til flere par som møttes via Sukker. Anonymkode: 95b85...02b Takk for ditt innspill! Det er akkurat slike ting jeg ikke "gidder" å bruke tid på. Litt derfor jeg bl a er skeptisk til Tinder. - ts Anonymkode: 5613a...13c
Inwe Skrevet 10. november 2016 #10 Skrevet 10. november 2016 Jeg møtte kjæresten min på tinder og vet om fler som har gjort det samme. Nå skal det sies at det er etter X antall mer eller mindre misslykkede dater fra samme app. Jeg foretrakk uansett tinder fordi jeg kunne sile de som snakket med meg litt. På sukker og møteplassen fikk jeg mange meldinger fra folk som var langt utenfor mitt aldersspenn.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #11 Skrevet 10. november 2016 4 minutter siden, Inwe skrev: Jeg møtte kjæresten min på tinder og vet om fler som har gjort det samme. Nå skal det sies at det er etter X antall mer eller mindre misslykkede dater fra samme app. Jeg foretrakk uansett tinder fordi jeg kunne sile de som snakket med meg litt. På sukker og møteplassen fikk jeg mange meldinger fra folk som var langt utenfor mitt aldersspenn. Alltid gøy å høre om positive erfaringer med Tinder Kan være det rett og slett er tilfeldig at jeg har hørt mest negativt tidligere. - ts Anonymkode: 5613a...13c
LadyL Skrevet 10. november 2016 #12 Skrevet 10. november 2016 Jeg har vært på sukker tidligere, og det var ikke noe for meg. Hadde en pause på noen år, og det var stortsett de samme mennene som gikk igjen. Jeg har hatt Tinder og har Happn, og jeg fikk faktisk useriøse melding type sexmeldinger på Sukker. Har aldri opplevd noe sånt på hverken Tinder eller Happn. Personlig synes jeg at Happn er bedre enn Tinder, og det er jo kjekt å bli kjent med noen i samme område. På Sukker fikk jeg meldinger av menn på andre siden av landet, noe som ikke var optimalt da ingen ønsket å flytte over lengre avstander. Der er nok mange delte meninger om hvilke sider som er best, og det beste er vel bare å prøve seg frem til man finner en side man trives med 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå