Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Må få kjøpt meg ny øyenbryns pinsett og lurer på om noen han prøvd Fred Hamelten pinsetten og er fornøyd med den? Eller noen andre som er bra? da den koster 400😏😐

Anonymkode: 50aca...888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare en helt ordinær pinsett, kjøpt på apotek for rundt 40 kroner.

Anonymkode: 2fcab...00b

• Liker 2
Skrevet

Hva iallefall verden er så spesielt med denne pinsetten?? 400 kr??! 😲

Jeg kjøper mine på ebay jeg til 6 kr. 🤗

• Liker 2
Skrevet

Hehe nei si det, er visst håndlagd i Sveits og skal være suuupergod😂 orker bare ikke en som ikke gjør jobben sin, så lurte på om den er så bra som prisen😁😶

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke så stor forskjell på pinsetter? Altså, jeg har brukt noen som ikke har vært så bra, men den jeg har nå har jeg hatt i ti år og den fulgte med i en pakke fra bokklubben jeg var med i som barn. Den funker perfekt, og den er neppe håndlagd i Sveits.

Så nei, har ikke prøvd den, men tviler på at den er verdt prisen da jeg ikke kan se hva som er så spesielt med den.

• Liker 1
Skrevet

Jo, jeg føler det er en forskjell på de. Man kan være heldig å få en som er bra, til en billig penge, men er mye rart der ute også..så bare lurte på om det var bedre å investere i en som var god når jeg først må ha en, i stedenfor å prøve mange forskjellige før jeg finner en jeg er fornøyd med og kanskje ende opp i den prisen uansett til slutt

Skrevet

Jeg kjøper den i gull som de har på apoteket! Absolutt en av de beste pinsettene jeg har brukt! :)

• Liker 1
Skrevet

Øyenbrynspinsett!!   Det er faenmeg orddelingsfeil i annenhver tråd. Lurer på hvordan norskopplæring på skolene  egentlig fungerer nå om dagen!!

Anonymkode: eef92...eea

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øyenbrynspinsett!!   Det er faenmeg orddelingsfeil i annenhver tråd. Lurer på hvordan norskopplæring på skolene  egentlig fungerer nå om dagen!!

Anonymkode: eef92...eea

Lurer jeg også på. Det heter særskrivingsfeil, ikke orddeling.

Anonymkode: 06ba1...7e7

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper en i gull på sparkjøp, det er desidert den beste pinsetten jeg noen sinne har prøvd og tar selv de minste hårene. Mange pinsetter tar kun tykke hår som har vokst en del, og som mørkhåret er det utrolig irriterende.

Anonymkode: f74f5...b51

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har mørkt, tykt hår og irriterer meg grønn over pinsetter som er så skarpe at de bare kutter av håret og ikke får med seg rota. Da får jeg sånne svarte prikker under brynet, ser lite bra ut. Min favoritt er tweezerman pinsettene. De griper hårene og gir et ganske rent resultat. Ikke er de sånn at huden blir sår og irritert heller, er på en måte ikke så skarpe. Har to miniversjoner av slant typen og synes de er helt geniale. Også kommer de i mange morsomme farger og mønstre :D Ikke spesielt dyre er de heller, spesielt om man kjøper de på nett. Tror jeg bestilte den ene på feelunique, den andre kjøpte jeg i USA.

Skrevet
På 10.11.2016 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Hehe nei si det, er visst håndlagd i Sveits og skal være suuupergod😂 orker bare ikke en som ikke gjør jobben sin, så lurte på om den er så bra som prisen😁😶

Mister du den en gang på gulvet så kan den være sløv. 

Bedre å kjøpe billigere men nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...