engelenmin Skrevet 10. november 2016 #1 Del Skrevet 10. november 2016 Hei! Etter litt brennkopper i huset har det nå smittet over på mor. Noen som har erfaringer om hva som kan lindre? Flekker på fingertuppene, veldig upraktisk så tips tas mot med stor takk! Hvor lenge varte de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Del Skrevet 10. november 2016 Hatt dette 3 ganger i voksen alder. Første gangen gikk jeg til lege og fikk resept på en kortisonkrem, de andre gangene lot jeg det bare stå til og da varte det vel 7-9 dager. Anonymkode: 42da2...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Del Skrevet 10. november 2016 Kjøp Brulidinkrem på apoteket. Smør på og dekk til. Skjønner det er vanskelig å ikke skulle bruke fingrene, men husk at du lett kan smitte videre. Anonymkode: 0775c...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Del Skrevet 10. november 2016 Har du brennkopper så gå til lege og vær særs nøye med hygienen. Eget håndkle er nødvendig både til kropp og håndvask. Anonymkode: b67a1...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelenmin Skrevet 11. november 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2016 Ts her Det er så inni h******* vondt! Fikk første dose antibiotika kl 10:30 og etter det har det bare blitt verre. Frister nesten å ta hele boksen med en gang for å få raskere virkning fant meg noe smertestillende å håper det kan hjelpe Brennkopper anbefales IKKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå