Rexina Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Ser at det er blitt så populært å bruke opp sminken i sin helhet. Er helt imponert over de som klarer å bruke opp øyenskyggen i en hel palett for eksempel! Nå er jeg blitt inspirert til å prøve det samme selv. Noen her som har brukt opp noen produkter som har noen erfaringer å dele? Hvor lang tid brukte dere på å bruke opp en øynskygge/rouge/palett/øyenbrynspudder? Vanlig pudder bruker jeg ca 6 mnd på, men har brukt 3-4 år på hver av mine rouge-produkter (hatt 3 fra Chanel). Øyenskygger har blitt flittig brukt, men aldri brukt helt opp. . Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Paletter går også ut på dato. Å bruke de opp i blir i mine øyne litt uhygenisk. Spesielt pudder eller annen sminke som brukes daglig. Det kan bli harskt og full av bakterier. Dette kan selvsagt reddes med litt sprit, men å holde på sminke flere år uten noe form for rens høres bare ekkelt ut. Hittil har jeg hatt en del øyenskygge alt fra 2-3 år, men det er absolutt maks for meg. Oppbrukt eller ikke. Anonymkode: 41aaa...075
Rexina Skrevet 10. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2016 Aldri hatt noe problem med at rougene har endret farge, konsistens eller lukt. Rengjør børstene jevnlig da:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå