Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilgode å finne en god hårkur, jeg har ikke prøvd så mange heller, så tror at det finnes en super en der ute. Men det som funker godt for meg er å kline inn håret med en god hårolje. Da mener jeg kline inn hele, så det er skikkelig oljete. Lar det sitte i i noen timer, så vasker jeg håret som vanlig. Er alltid raus med balsam, ellers blir håret tørt og krusete. Har tydeligvis behov for mye fuktighet både i hår og på hud. 

Hva bruker du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redken anti snap , den er kjempe god! Jeg og har tørt hår og trenger mye fuktighet. 

Skrevet
5 minutter siden, Sh999 skrev:

Redken anti snap , den er kjempe god! Jeg og har tørt hår og trenger mye fuktighet. 

Ok :)

Skrevet

Jeg har brukt kokosolje. Ble veldig mykt. 

Anonymkode: b00b2...295

Skrevet

Kokosolje, kun kokosolje her i huset. Kan bruke som hårkur, eller bruke som styling produkt. Ikke noe tar frizz som litt kokosfett :)

Bruker det samme til huden også. Genialt produkt til utvortes bruk (anbefales ikke til mat)

Anonymkode: 6ad0d...d92

Skrevet

Bruker for tiden Nioxin Intensive Treatment Deep Repair Hair Masque (langt navn på den der). Veldig god for tørt hår.

Har også god erfaring med Redken real control intense renewal mask.

Anonymkode: 75c8e...6d4

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt kokosolje. Ble veldig mykt. 

Anonymkode: b00b2...295

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kokosolje, kun kokosolje her i huset. Kan bruke som hårkur, eller bruke som styling produkt. Ikke noe tar frizz som litt kokosfett :)

Bruker det samme til huden også. Genialt produkt til utvortes bruk (anbefales ikke til mat)

Anonymkode: 6ad0d...d92

Kokosolje, ok.. hvor får man kjøpt det da? Den oljen jeg bruker er det kokos i, kanskje derfor jeg er fornøyd :fnise:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker for tiden Nioxin Intensive Treatment Deep Repair Hair Masque (langt navn på den der). Veldig god for tørt hår.

Har også god erfaring med Redken real control intense renewal mask.

Anonymkode: 75c8e...6d4

Det var langt navn ja! Flere nevner Redken. Må vel prøve det, da. 

Skrevet

leave in balsam!! du får kjøpt på frisør. helst den som ikke er spray. og hair repair spray , og marokan oil hår olje

Gjest BabyBlue
Skrevet

Joico sin fuktkur fra K-pak serien liker jeg utrolig godt. Håret blir mykt og godt av det. Men siden det er farget må jeg også bruke proteinkur. Da bruker jeg enten proteinmasken fra Joico k-pak eller så bruker jeg DENNE. Sistnevnte er både billig og veldig effektiv. Er en sånn engangskur med proteiner som bygger opp håret. 

Kokkosnøttolje er også genialt om man har en lat dag og bomser rundt i huset med håret full av olje i noen timer. Blander også inn honning av og til, det gjør jobben :D

Skrevet
16 timer siden, BabyBlue skrev:

Joico sin fuktkur fra K-pak serien liker jeg utrolig godt. Håret blir mykt og godt av det. Men siden det er farget må jeg også bruke proteinkur. Da bruker jeg enten proteinmasken fra Joico k-pak eller så bruker jeg DENNE. Sistnevnte er både billig og veldig effektiv. Er en sånn engangskur med proteiner som bygger opp håret. 

Kokkosnøttolje er også genialt om man har en lat dag og bomser rundt i huset med håret full av olje i noen timer. Blander også inn honning av og til, det gjør jobben :D

Hva gjør honningen :)

Gjest BabyBlue
Skrevet
5 timer siden, Aamu skrev:

Gir en del næring, tror jeg. Har tidligere bare klattet ren honning i håret, og det fungerer bra det også :) Mye kliss, men håret blir mykt. 

Skrevet

Masse spray. :)

Anonymkode: ba996...5e5

Skrevet
12 timer siden, Aamu skrev:

Nei altså, det der hjelper ikke, jeg mener ikke å skuffe noen altså, men det virker rett og slett ikke.

Skrevet

Castor olje!!! Bland ut med litt olivenolje.

Anonymkode: d19b9...e68

Gjest Gallagher
Skrevet

Bruker hårkur som balsam jeg. Tar kun en liten mengde på lengdene. Og hele håret noen ganger. Det er sikkert ikke "riktig" Men det funker for meg.:P

Skrevet

Joico K-pack er kjempebra :) Bruker den 1-2 ganger i uka. 

Ellers er morrocon-oil veldig bra. Gnur inn noen dråper etter hver hårvask før jeg børster ut flokene. Kan også brukes i tørt hår hvis håret er brusete. 

Har selv prøvd sånne natur-råd som olivenolje, kokosolje og egg i håret, men det ble bare kaos. Strevde med å vaske det ut, og hadde noen skikkelige bad hair-days... Så jeg går heller for gode frisørprodukter. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...