AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei, begynte på Ppiller forige mnd men tok kun et halvt brett også stoppet jeg og ta dem og fikk mensen, har nå tatt ppillene mine 1 uke + det halve brette jeg tok forige mnd. Kjæresten min kommer hjem fra sjøen neste uke, er det trygt å ha sex uten kondom da? Da har jeg altså tatt dem i 2 uker + 2 uker før forige menstrasjon. takk for svar Anonymkode: 66e0b...e70
Stiigen Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Det er nok trygt ja. Ingen av dere kommer til å skade dere(så lenge det ikke er fryktelig røft), og siden dere har regelmessig sex så blir det ingen nye sykdommer heller, så veldig trygt. Hvorvidt du kommer til å få en unge eller ikke vet jeg ingenting om.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 5 minutter siden, Stiigen skrev: Det er nok trygt ja. Ingen av dere kommer til å skade dere(så lenge det ikke er fryktelig røft), og siden dere har regelmessig sex så blir det ingen nye sykdommer heller, så veldig trygt. Hvorvidt du kommer til å få en unge eller ikke vet jeg ingenting om. Anonymkode: 66e0b...e70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå