AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Jeg har første julebord med jobben om to uker, 25. november. Jeg aner ikke hvordan det vil bli, eller hva jeg skal gjøre der. Hva skal jeg ha på meg? Må jeg ta med en flaske vin eller sjampanje? Sjefen og avdelingslederen kommer til å være der, bør jeg snakke med dem mens jeg er der? Anonymkode: 9f6db...bdb
Peter007 Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har første julebord med jobben om to uker, 25. november. Jeg aner ikke hvordan det vil bli, eller hva jeg skal gjøre der. Hva skal jeg ha på meg? Må jeg ta med en flaske vin eller sjampanje? Sjefen og avdelingslederen kommer til å være der, bør jeg snakke med dem mens jeg er der? Anonymkode: 9f6db...bdb Uten å vite hvem du er kan det bare være lurt å være nesten eller helt edru. Altså ikke noe annet enn til maten. Ville bare hilst og snakket høflig med ledere, det du føler du må . Ellers holdt meg til de omgåes daglig på jobben. Føler du deg utilpass dra tidlig hjem. Husk det er lov Lykke til Endret 10. november 2016 av Peter007 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Spørs vel helt på hvor du jobber. Er du kioskmedarbeider i Narvesen eller ska du møte ledelsen i Statoil..? Generelt er det lurt å ikke drikke for mye på sitt første julebord. Mange sier ting de ikke skulle sagt eller gjør ting de ikke burde gjort når de blir for fulle. Hils og vær blid, det er det viktigste. Anonymkode: bda85...31d 2
Ny Bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Vi har adri måttet ha med egen alkohol. Noe er inkludert og betalt av jobben, noe betaler vi til festkomiteen (typ 2-300 kr) som går til maten og drikke. Evt. er det alltid en mulighet å kjøpe ekstra drikke på stedet. Vi pleier å være 30+ stykker på julebordet som ser hverandre hver dag også, så på selve julebordet er det lang ifra garantert at du rekker å snakke med alle, ledelse eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå