Gjest incognita Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei dere. Jeg lager pakkekalendere til flere i år, pakkene er av veldig forskjellige størrelser - alle former og fasonger. Jeg tenkte å pakke de inn i gråpapir og pynte med pene bånd/klistremerker og ornaments (?). Men så lurer jeg på om det er noen kreative sjeler her som har noen gode ideer til hvordan jeg kan merke pakkene? De må naturligvis merkes med tall fra 1-24. Og hvordan kan jeg sette sammen kalenderene? Er det greit om de bare ligger løst i en eske jeg har pyntet litt på f eks? Andre ideer? På forhånd mange takk fra en ikke så veldig kreativ jule-incognita
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Kjøp klistremerker med tall på. Har sett at de har det på Nille. Jeg gjør det enkelt og bruker pakketråd på alle pakkene med litt ekstra lang tråd, også henges alle opp på en krok på veggen. Siden du bruker gråpapir, kan du vel skrive tallene på pakkene med en tusj i en passende farge. Anonymkode: ebac9...38f 1
Gjest incognita Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøp klistremerker med tall på. Har sett at de har det på Nille. Jeg gjør det enkelt og bruker pakketråd på alle pakkene med litt ekstra lang tråd, også henges alle opp på en krok på veggen. Siden du bruker gråpapir, kan du vel skrive tallene på pakkene med en tusj i en passende farge. Anonymkode: ebac9...38f Åh visste ikke at det fantes klistremerker med tall på, det var slettes ikke dumt. De skal jeg sjekke ut. Takk
Honey Dew Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 2 timer siden, incognita skrev: Åh visste ikke at det fantes klistremerker med tall på, det var slettes ikke dumt. De skal jeg sjekke ut. Takk De har kjempemange fine klistremerker med tall på Panduro Hobby. Ville heller sett der
Gjest incognita Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 8 minutter siden, Honey Dew skrev: De har kjempemange fine klistremerker med tall på Panduro Hobby. Ville heller sett der Det har jeg ikke i nærheten, men takk for tips.
Bringebæra Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Jeg og min venninne bruker å lage 24 adventsgaver til hverandre. I år har jeg stemplet 24 forskjellige scrappe figurer på lapper. Som er fargelagt og skrevet nr på. Å så har jeg tenkt gammeldags jul. Å pakket alle gavene først i avispapir,så cellofan utenpå der igjen (gjennomsiktig plastikk. For den som ikke vet hva cellofan er) og brun hyssing. Å blir gavene hengt på en gammeldags stige. :D Spent på hva min venninne sier ved overrekkelsen 30 nov. 2
Honey Dew Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 4 timer siden, incognita skrev: Det har jeg ikke i nærheten, men takk for tips. De har nettbutikk 1
Gjest incognita Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 37 minutter siden, Honey Dew skrev: De har nettbutikk Dumme meg, såklart har de det. 🙈 Skal sjekke ut, takk for tips.
Gjest incognita Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 4 timer siden, Bringebæra skrev: Jeg og min venninne bruker å lage 24 adventsgaver til hverandre. I år har jeg stemplet 24 forskjellige scrappe figurer på lapper. Som er fargelagt og skrevet nr på. Å så har jeg tenkt gammeldags jul. Å pakket alle gavene først i avispapir,så cellofan utenpå der igjen (gjennomsiktig plastikk. For den som ikke vet hva cellofan er) og brun hyssing. Å blir gavene hengt på en gammeldags stige. :D Spent på hva min venninne sier ved overrekkelsen 30 nov. Det hørtes pent ut, men jeg lager i hovedsak til gutter ("menn" i tyveårene). Tipper venninnen din synes kalenderen din er kjempesøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå