Gå til innhold

Den store loppis-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte å starte en tråd for oss brukt og loppemarkedinteresserte hvor vi kan dele kupp, funn og hvor i landet det er loppemarked!

Jeg er selv veldig loppe-gal, og er særlig på utkikk etter porselen, finsk/dansk/svensk design, retro osv. Mangler venner med den samme interessen, og kunne egentlig gjerne tenke meg å starte en blogg etterhvert hvor jeg deler mine funn og lignende! :-) 

Jeg håper du vil dele! 

Anonymkode: f9505...56c

Skrevet
På 10.11.2016 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tenkte å starte en tråd for oss brukt og loppemarkedinteresserte hvor vi kan dele kupp, funn og hvor i landet det er loppemarked!

Jeg er selv veldig loppe-gal, og er særlig på utkikk etter porselen, finsk/dansk/svensk design, retro osv. Mangler venner med den samme interessen, og kunne egentlig gjerne tenke meg å starte en blogg etterhvert hvor jeg deler mine funn og lignende! :-) 

Jeg håper du vil dele! 

Jeg elsker også loppemarkeder, og jeg er som oftest på jakt etter eldre møbler, lamper, bilder osv (fra 30-40-tallet og tidligere). Enten ting som er fine som de er, eller ting jeg kan fikse litt på (pusse ned, olje, lakke, male, trekke om eller hva jeg tror blir best).

Jeg bor i Oslo, og liker best å gå på loppemarkedene på vestkanten (der synes jeg at jeg oftest finner fine ting). Var på et loppemarked rett i nærheten av der jeg bor (også på vestkanten) for to uker siden, men nå er vel loppemarkedsesongen mer eller mindre over for i år. Begynner igjen i mars-april, da :hoppendeglad: 

Anonymkode: fdcd4...2a2

Skrevet

Siste loppemarked helg er vel denne helga i Oslo. Skal på Hasle imorgen og Rustad på Søndag☺

Pleier å se etter feks julepynt/påskepynt. Er det noen fine møbler så kjøper jeg de,men da skal de være fine☺

Kan også kjøpe feks skjerf,lue og vesker,men på klær er jeg kresen.

Har også kjøpt glass et par ganger og øvrig bestikk hvis jeg har ødelagt noe hjemme.

Skrevet
På 10.11.2016 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du vil dele! 

Det finnes også flere  oversikter på Facebook over loppemarkeder i hele landet og deler av landet, som jevnlig blir oppdaterte

Anonymkode: 34ddf...83b

Skrevet

Jeg elsker også loppemarked, og bor i Oslo. Akkurat nå, siden vi har små barn, synes jeg det er genialt å kjøpe barneting på loppemarked. Av spesielt gode kjøp kan jeg huske sykkelsette med to lås - for 50 kr! Sånn koster vel ca 20 ganger mer i sportsbutikk. Kjøpte også snøkjelke til billig penger, saccosekk, sengetøy, masse tøy (inkl utedress og regndress), noe leketøy og bøker. Kjøper også noe klær til meg, spesielt kjekt med  gravideklær, man bruker jo de ikke lenge og surt å bruke mye penger på noe du bruker i få måneder. Kjøpte noen gensere, bukser og topper som passer nå når jeg er gravid og er større.

men sånn serviser og fine møbler er jeg ikke spesielt god på, og er for så vidt ikke så veldig interessert i, så jeg vet ikke hva jeg skulle sett etter. 

Anonymkode: a5dfb...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...