Gå til innhold

Redd for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne som aldri har hatt sex.  Jeg lurer på om det er slik for dere som har hatt sex om dere må fortsette med å ha sex når dere først har hatt det? Skyldes det evt stimuli ? Og hvorfor er det vondt å ha sex første gang?  Kjenner at det er vondt å utvide i skjede kransen. Kan ikke bruke Ob under mens og får bare inn en finger. Å masere rundt åpningen kjennes ømt/vondt ut.  Litt humoristisk sett så hadde jeg godt kunne hatt sex med penis på størrelse med en finger og hatt utbytte av det...Men når dere kvinner først har hatt samleie er det da  fortsatt vondt å ha sex?  Selv er jeg så redd for sex, smerte og det som følger med at jeg tror jeg aldri kommer til å tørre å ha sex noengang...høres jeg unormal ut og trenger hjelp ? Ps: har ikke vært utsatt for seksuelle overgrep men en del omsorgs svikt i hjemmet pga syk mor..

Anonymkode: d80d3...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det fortsatte ikke å gjøre vondt etter de første gangene. De første gangene var heller ikke særlig vondt siden jeg hadde en flott kjæreste som tok det forsiktig og sakte :) Hvis du får vondt bare av å ta rundt inngangen, så kan det kankje være lurt å oppsøke en gynekolog.

Anonymkode: b1884...4ae

• Liker 3
Skrevet

Første gangen var ikke vond, men utrolig klein. Men til det øvrige; ja, har du først fått smaken på det er det vanskelig å slutte.

Skrevet

Første gangen gjorde det litt vondt i ca. 5 sekund, men samtidig sinnsykt deilig. Smerten var også helt overkommelig, og jeg har hatt vondere sex i etterkant (uten å være våt nok..). Jeg kjørte den taktikken at fyren ikke visste at jeg var jomfru, og jeg fikk det derfor fort overstått fremfor at vi brukte gooood tid der jeg fikk mye tid til å tenke og kjenne etter. Da jeg var jomfru fikk jeg også bare inn en finger. Ikke noe å grue seg til hvertfall. 

Anonymkode: 8a1a1...e18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...