Gå til innhold

Noen som har prøvd Hydrafacial her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ansiktsbehandlingen Hydrafacial. Den skal vel rense porene rene for alt mulig smuss og etterlate huden glødende og ren. Selvsagt ingen langvarig effekt, men jeg er fristet til å prøve det. Noen som har gjort det? :) 

Anonymkode: c72b5...a75

Skrevet

Ja, jeg har prøvd. Tok en Hydrafacial hos Akademiklinikken i sommer, og ble rimelig skuffet. 

Hadde en del store/tette porer i T-sonen, og ellers litt smågrums som jeg regnet med ville forsvinne. 

Så INGEN forskjell bort sett fra at jeg ble veldig glowy og myk i huden, men den renset ikke opp slik jeg forventet.. 

Får mye bedre effekt ved å bruke gode produkter hjemme hver eneste dag :)

Skrevet
13 minutter siden, britz skrev:

Kan jeg spørre hvilke produkter? Jeg kjøper en del Obagi hos Akademiklinikken men er alltid nysgjerrig på å høre hva andre synes er bra :)

Skrevet
17 minutter siden, Tash skrev:

Kan jeg spørre hvilke produkter? Jeg kjøper en del Obagi hos Akademiklinikken men er alltid nysgjerrig på å høre hva andre synes er bra :)

Det er Obagi jeg også bruker, både fra Zo Skin Health og Zo Medical serien. SÅ fornøyd! :) Kjøper det hos Akademiklinikken, og får hjelp av de til å finne ut hva som passer min hud. Dessverre var ikke hydrafacial en innertier..

Skrevet
49 minutter siden, britz skrev:

Det er Obagi jeg også bruker, både fra Zo Skin Health og Zo Medical serien. SÅ fornøyd! :) Kjøper det hos Akademiklinikken, og får hjelp av de til å finne ut hva som passer min hud. Dessverre var ikke hydrafacial en innertier..

Ok :) Samme som meg det, da. Jeg blander også Zo Skin og Zo Health :)

Jeg har også vurdert hydrafacial men tror jeg legger det på hylla. Dyrt nok med Obagi og det vet jeg faktsik funker..

Skrevet
5 timer siden, britz skrev:

Ja, jeg har prøvd. Tok en Hydrafacial hos Akademiklinikken i sommer, og ble rimelig skuffet. 

Hadde en del store/tette porer i T-sonen, og ellers litt smågrums som jeg regnet med ville forsvinne. 

Så INGEN forskjell bort sett fra at jeg ble veldig glowy og myk i huden, men den renset ikke opp slik jeg forventet.. 

Tusen takk for svar - var litt det jeg forventet.. Jeg har ikke store hudproblemer - men mye sorte og hvite prikker. Hadde håpet det kunne rengjøre huden fullstendig, om så for en kortere periode(skal noe spesielt snart og vil se ekstra bra ut :P), men da tror jeg at jeg dropper det, og heller investerer i bedre produkter. :) -TS

Anonymkode: c72b5...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...