AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg MÅ egentlig støvsuge, men har ikke støvsugerposer. Kan jeg bruke støvsugeren uten poser eller ødelegger jeg den da? Er en sånn billig en fra clas ohlson. Anonymkode: 6b6a3...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 10. november 2016 #2 Del Skrevet 10. november 2016 Tror du ofrer støvsugeren da, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (:smilejenta:) Skrevet 10. november 2016 #3 Del Skrevet 10. november 2016 Du ødelegger den ikke, men du samler jo alt støvet oppe i beholderen. Tenker du å kaste det med en gang i vanlig pose etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Del Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, Swarovski skrev: Du ødelegger den ikke, men du samler jo alt støvet oppe i beholderen. Tenker du å kaste det med en gang i vanlig pose etterpå? Ja, jeg vet ikke helt hvor ellers jeg skulle gjort av det etterpå? 1 minutt siden, Kontormus skrev: Tror du ofrer støvsugeren da, ja. Pokker. Var redd for det. Anonymkode: 6b6a3...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Del Skrevet 10. november 2016 Nei, detmå du ikke gjøre! !!!!! Da ryker støvsugeren! Anonymkode: 55128...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. november 2016 #6 Del Skrevet 10. november 2016 Prøv å ta en vanlig pose og teip igjen sånn at det blir et hull som med vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7 Del Skrevet 10. november 2016 2 minutter siden, Frk.K skrev: Prøv å ta en vanlig pose og teip igjen sånn at det blir et hull som med vanlige? Ja, tror jeg ender med noe sånt. Kjipt å ødelegge støvsugeren bare fordi jeg ikke gidder helt ned til senturm etter poser. Anonymkode: 6b6a3...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 10. november 2016 #8 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, Frk.K skrev: Prøv å ta en vanlig pose og teip igjen sånn at det blir et hull som med vanlige? Det skal du i alle fall ikke gjøre. Hvis man med «vanlig pose» mener plastpose, vil det gå galt. En støvsugerpose er ikke lufttett, slik en plastpose er. Den lufta man suger inn må ut igjen på et vis. Tetter man igjen for dette med en plastpose, vil motoren trolig gå varm og skjære seg, og da er i alle fall støvsugeren ødelagt. Det som skjer når man støvsuger uten pose, er at noe av det man suger opp havner i rommet der støvsugerposen skal være, men VELDIG mye skitt og lort vil blåses ut igjen gjennom støvsugerens filtere. Det du ender opp med er masse «herlig» finknust og finfordelt støv rundt omkring i innelufta di, og med det et inneklima som er mye dårligere enn det var før du begynte med renholdet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. november 2016 #9 Del Skrevet 10. november 2016 3 minutter siden, Margit Spat skrev: Det skal du i alle fall ikke gjøre. Hvis man med «vanlig pose» mener plastpose, vil det gå galt. En støvsugerpose er ikke lufttett, slik en plastpose er. Den lufta man suger inn må ut igjen på et vis. Tetter man igjen for dette med en plastpose, vil motoren trolig gå varm og skjære seg, og da er i alle fall støvsugeren ødelagt. Det som skjer når man støvsuger uten pose, er at noe av det man suger opp havner i rommet der støvsugerposen skal være, men VELDIG mye skitt og lort vil blåses ut igjen gjennom støvsugerens filtere. Det du ender opp med er masse «herlig» finknust og finfordelt støv rundt omkring i innelufta di, og med det et inneklima som er mye dårligere enn det var før du begynte med renholdet ditt. Papirpose, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 10. november 2016 #10 Del Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, Frk.K skrev: Papirpose, da? Nesten like dårlig ide, dessverre. Skulle jeg forsøkt med noe som helst, så ville det vært med en pose av tekstil. Men jeg vil fraråde det også, altså. Egentlig ville jeg vasket alt som vaskes kan med mopp e.l, og utsatt renholdet av tepper/stoffmøbler til jeg har fått tak i støvsugerposer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 10. november 2016 #11 Del Skrevet 10. november 2016 Ville ikke kjørt uten, det blir en blanding av å skitne til støvsugeren inni og bare blåse støvet ut igjen i leiligheten i små partikler (alt etter hvilken type støvsuger du har) Alternativer: a) kjøp ny b) se om du finner en gjenbrukbar som av og til følger med slike støvsugere (jeg har aldri brukt dem) c) tøm den gamle støvsugerposen for rusk og bruk den på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. november 2016 #12 Del Skrevet 10. november 2016 12 minutter siden, ekkoet skrev: Ville ikke kjørt uten, det blir en blanding av å skitne til støvsugeren inni og bare blåse støvet ut igjen i leiligheten i små partikler (alt etter hvilken type støvsuger du har) Alternativer: a) kjøp ny b) se om du finner en gjenbrukbar som av og til følger med slike støvsugere (jeg har aldri brukt dem) c) tøm den gamle støvsugerposen for rusk og bruk den på nytt Tror den siste der er det beste alternativet. Stå ute og prøv å tømme den gamle støvsugerposen i en plastpose. Det kunne sikkert jeg funnet på å gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå