Gå til innhold

Avslutte eller bare la det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på et par dates med en fyr. Pga jobb, reiser, avstand etc. har 'relasjonen' pågått i tre mnd over tekst/snap, men med bare noen få møter. Og denne limbo-situasjonen har slitt på meg da jeg har fått litt følelser for fyren.

Nå har han avlyst vår eneste mulighet til å møtes på lang tid, kort innen vi skulle møtes. Grunnen var at han hadde glemt en drikke-en-øl-avtale med noen venner (?!). Flott.

Ville du sendt en "jeg gidder ikke mer"-melding, eller bare la være å svare mer?

Anonymkode: 10c6b...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde sendt en melding der jeg skrev at dette nok ikke er noe for meg. :) Syntes ikke noe om å bare forsvinne uten å si noe.

Anonymkode: 4dba4...68f

• Liker 9
Skrevet

er i samme situasjon, sykt kjipt. man føler liksom ikke at man er verdt å prioritere, ihvertfall føler jeg det sånn. skrev du noe?

Anonymkode: 1e404...240

Skrevet

Er jo tydelig at han ikke er interessert

Anonymkode: 5b60e...f5b

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å svare noe som helst. 

Anonymkode: 17e6a...6b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes man skal være voksen nok til å si at dette ikke fungerer for deg.

synes det er feigt å avslutte uten å si noen. 

Ville bare sendt han en melding med " Dette har vært hyggelig, men jeg synes det er best å avslutte nå, lykke til videre"

Anonymkode: 43a4f...6a2

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man skal være voksen nok til å si at dette ikke fungerer for deg.

synes det er feigt å avslutte uten å si noen. 

Ville bare sendt han en melding med " Dette har vært hyggelig, men jeg synes det er best å avslutte nå, lykke til videre"

Men samtidig er det jo ingenting å avslutte. Jeg datet en fyr fra Tinder som var sånn, vi møttes flere ganger, men med opphold mellom treffene osv. På et tidspunkt hadde vi sex også. Følte etterhvert at vi datet. Men så ble han jo plutselig veldig "opptatt med jobb". Jeg sendte han melding å sa at jeg ikke orka å holde på mer og han svarte noe sånt som at "skjønner ikke hva du mener. Vi har aldri hatt noen relasjon utover noen casual treff". 

Følte meg rimelig dum.

Anonymkode: f8a4a...075

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men samtidig er det jo ingenting å avslutte. Jeg datet en fyr fra Tinder som var sånn, vi møttes flere ganger, men med opphold mellom treffene osv. På et tidspunkt hadde vi sex også. Følte etterhvert at vi datet. Men så ble han jo plutselig veldig "opptatt med jobb". Jeg sendte han melding å sa at jeg ikke orka å holde på mer og han svarte noe sånt som at "skjønner ikke hva du mener. Vi har aldri hatt noen relasjon utover noen casual treff". 

Følte meg rimelig dum.

Anonymkode: f8a4a...075

Tror du han kan ha sagt det for å late som han ikke ble såret?

vi mennesker er eksperter til å late som at vi ikke bryr oss og føler noe, men vi gjør jo egentlig det.. 

Hvertfall en tanke som slår meg, han kunne ho bare sagt "OK, det var fint du sa i fra"

Datet flere jeg og, og alle bortsett fra en har vært voksen nok til å si at dette funker ikke.

Skrevet

Om du er voksen, så gir du beskjed. Om ikkje nå med ein gang, så gjør du det dersom han tar kontakt med deg igjen.

Skrevet

Syns ikke du skal si noe, bare lat som at du ikke bryr deg, og etter hvert faktisk la vær å bry deg!

Skrevet

Tror jeg ville faset ut, du skylder ingen forklaring og en "jeg orker ikke mer" blir for "masete" så jeg ville bare fokusert på noe annet, datet og kost meg, svart høflig men ikke mer om han fortsetter ta kontakt. Ikke vært "tilgjengelig" om du skjønner. 

Skrevet
På 11.11.2016 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Relasjonen var der, den var bare ikke så solid.  Ingen grunn til å føle seg dum.  Han visste utmerket godt hva du mente, litt manipulerende han der. Bra du kom deg vekk.

Alle relasjoner, små og store, bør behandles med respekt.  Virker som verden har utviklet seg til et sted der folk omtrent må være gift for at relasjonen skal tas på alvor og behandles deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...