AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Syns ikke jeg er unormalt rufsete med kabler og headset, men de mister alltid lyden på høyre/venstre innen 3-6 mnd hvis jeg bruker de daglig. Uansett om det er billigskvip eller "kvalitet"... Noen tips? Egentlig gitt opp å finne ørepropper som varer (bruker de daglig på jobb), men bruker en sånn han/han kabel mellom mobil/laptop og stereo og har gått gjennom utallige kabler der også, selv om det jo blir veldig mye mindre slitasje skulle man tro. Anonymkode: cc949...7a7
Minya Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Synes det høres ut som du trekker for hardt i enten pluggene eller jack'ene slik at kobberet inni ledningene blir skadet, uten at du helt vet at du gjør det. Jeg sleit mye med det samme før jeg begynte å kjøpe Koss-ørepluggene. Etter det har jeg slitt dem ut ved at skumgummien på pluggene blir slitt før lyden kreperer.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Snurr sort elektrikertape rundt overgangen mellom kabelen og pluggen du setter inn i telefonen først som sist, det er som regel der de brekker. Med noen lag tape rundt får de ikke like skarp knekk. Anonymkode: 293ab...42f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Kjøp Bluetooth-ørepropper. Jeg pleide å kjøpe nye ørepropper 1-2 ganger i måneden (èn måned gjorde jeg det 5 ganger, men det var ekstremt), jeg kjøpte Bluetooth-propper i sommer, og de fungerer like godt fortsatt, enda jeg snart har hatt de i 5 måneder. Anonymkode: 8bbb8...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå