Gå til innhold

Hvordan få pene hjørner med smartpanel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å legge slett smartpanel i noen rom, men skjønner ikke hvordan jeg får hjørnene slette. Jeg så på denne intruksjonsvideoen på produsentens hjemmeside http://www.forestia.no/produkter/walls2paint/

Jeg må se videoen uten lyd og forstår ikke helt hva de gjør. Det ser ut som om de først tetter sprekken med akryl, for deretter å sette på en list. Lista ser ut til å være et par millimeter tykk eller så, den bygger i hvert fall litt ut fra veggen. Men på neste bilde er lista helt usynlig, og veggene ser helt slette ut.

Hva er det man gjør for å få så fine hjørner? Er den lista noe man kan velge om man vil ha, så de fine hjørnene er uten list? Eller synes den bare ikke på litt avstand, eller hva er greia?

Noen med erfaring her?

Anonymkode: 78a34...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smartpanel er veldig fint, og ikke minst enkelt å montere. I enden, feks på selve veggen, kan du slå på hvite hjørelister. Det synes jeg blir veldig fint. De er samme farge som hvitmalte lister og dører. I hjørnene, hvor to plater møtes, kan du også få kjøpt små fine lister som du maler i samme farge som veggen. Evt. klarer du å skjære platene så fint, at det holder med akryl i hjørnet :) 

Anonymkode: d8a06...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...