Gå til innhold

Nav ringer med skjult nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør dem dette?

Ble først oppringt av et skjult nr, og kort tid etterpå ringte min saksbehandler med sin private tlf. Hvorfor gjemme seg bak et skjult nr?

Uansett, hun ville opplyse meg om at jeg hadde et møte i dag (noe jeg visste godt). Og deretter sa hun at møtet var avlyst, så da tok jeg heller noen spørsmål på tlf.

Flere som har opplevd at nav gjør litt merkelige ting?

Anonymkode: 7c208...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo? Du skjønner ikke det selv? De ville jo bli nedringt av folk om de ikke ringte fra skult nr. 

• Liker 3
Skrevet

Har aldri opplevd at NAV ringer fra skjult nummer. Ikke er det smart heller siden mange ikke tar telefonen når det er fra skjult nummer.

Anonymkode: 1083a...29a

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd at NAV ringer fra skjult nummer. Ikke er det smart heller siden mange ikke tar telefonen når det er fra skjult nummer.

Anonymkode: 1083a...29a

Det tror jeg hun fort oppdaget ;) Jeg vil nemlig vite hvem jeg snakker med, og nekter å ta tlf med skjult nr.

Har fra gammelt av hatt uhyggelige tlf episoder, hvor jeg ble oppringt med skjult nr. Så jeg dropper dette. Tror nav virkelig at jeg ikke ønsker å snakke med dem? 

Anonymkode: 7c208...593

• Liker 1
Skrevet

Stort sett står det at det er 55553333 som ringer og da er det jo greit. Min nye saksbehandler ringte fra ukjent nummer, og siden jeg ikke skjønte det var NAV så tok jeg den ikke. De burde identifisere seg med sentralbordnummeret, men selvfølgelig ikke med direktenummer. 

Anonymkode: 19e7d...e92

• Liker 2
Skrevet

Altså. NAV ringer fra skjult nummer. Klienten svarer ikke fordi det er et skjult nummer. NAV hevder at klient ikke lar seg kontakte, og stopper utbetalinger. Vel, tanken har i alle fall streifet meg. Og jeg svarer heller aldri på skjult nummer. Kan jo like godt være en Microsoft-svindler. NAV bør ha vett nok til å i det minste bruke nummeret til sentrabordet som visningsnummer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...