AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Del Skrevet 10. november 2016 Hei! Jeg var på ferie sammen med en person, som jeg ser på som en god veninne. På tur ble vi enige om å ta en tur på byen, for å ta noen drinker og bare danse litt. Jeg syntes utestene vi var på var lite "classy", mange typiske syden-sjekkere, veldig mange unge festglade personer (sånn 17-18 år), og vi er midten av 20 årene. Jeg har ikke noe problem med å slå ut håret og prate med andre på fest, men syns det ble litt kjedelig når min veninne bare henger rundt halsen på en fyr hele kvelden, og jeg ikke får henne med meg hjem i fire tiden. Hun nektet å bli med i taxien, og siden vi var i utlandet ville jeg ikke etterlate hun i beruset tilstand med en fyr hun ikke kjente. Hun sa at hun ikke ville bli med før utestedene stengte i seks tiden. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, og ble sittende å vente på henne i baren. Dette var på bursdagen hennes, så jeg ville ikke ødelegge kvelden hennes med krangling. Men jeg har funnet ut at å gå ut med henne, er som å gå ut alene på fest. Jeg er ikke den som drikker så mye, og når klokken blir tre på natten, føler jeg for å dra hjem, fordi da er folk bare gira på å rote og kline, og det er ikke jeg. Jeg er ute for å møte nye mennesker og ha det koslig, mens min veninne er bare ute etter å sjekke menn, ikke at dette er noe galt, men blir litt slitsomt å være sammen med henne. Hvordan forklarer jeg dette for henne, uten å lage dårlig stemning, og til neste gang vi skal på ferie sammen. Vi funker bra på veldig mye annet, men på festingen er vi litt ulik. Anonymkode: ed541...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 10. november 2016 #2 Del Skrevet 10. november 2016 Dere burde jo hatt 1-2 andre venninner slik at hun kunne kjørt sitt eget løp, og du fremdeles hadde hatt noen med deg. Eller så burde hun være flinkere å inkludere deg sosialt i "gruppen" til den mannen hun roter med, så får du kanskje noen nye venner også, uten nødvendigvis å hooke. Kjedelig hvis du bare henger rundt halve natten for å være "anstand" - passe på at hun ikke blir utnyttet etc. Helt seriøst så er hun et voksent menneske som burde ta ansvar for egne handlinger. Forklar det til henne; at du går i 3-tiden hvis du føler for det, men at hun må ta ansvar for seg selv; ikke drikke seg snydens, og ikke bli med fremmede utenlandske menn inn i bakgater etc... sunn fornuft liksom. Jeg har noen kompiser som jeg går ut med, og det er det samme; når de roter med en dame, så lar jeg de kjøre sitt løp, men jeg har ingen problemer med å ditche dem hvis jeg skal hjem eller et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå