AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei Igår fikk jeg øyenbryna mine microbladet. Og, for å si det sånn - det ser grusomt ut! For det første ba jeg behandleren om litt tynnere bryn. De jeg har nå er mega-tjukke. De ser firkanta ut også, det ser helt påtegna ut. For det andre er fargen veldig hard og sterk. I tillegg tegna hun dem for langt opp, og tatoverte over øyenbrynet mitt Har hørt at fargen falmer litt, og behandleren min sa at de ville bli mindre. Er det noen som kan bekrefte at dette stemmer? Ser helt forferdelig ut nå Jeg ser ut som en klovn. Jeg skal på jobb og i bursdag til helga, og tør ikke gå ut av døra Anonymkode: e80a8...8a9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Herregud...er du meg? akkurat gjort det samme og hater de! ser ut som en transe som ikke kan sminke seg. Helt firkanta. Heldigvis så klarte jeg å få ho til å lage de tynnere enn førsteutkastet, selv om de ennå er altfor tykke og skarpe. Akkurat sånn jeg sa jeg ikke ville ha de. Jeg vet at fargen fader drastisk (heldigvis), men behandleren min fortalte meg at jeg måtte smøre for å ikke få skorper på strekene for da fallt fargen av. så det er akkurat det jeg lar være. Jeg krysser fingrene hardt for at det danner seg skorper som tar med seg fargen når det detter av. Iallfall på spissene som jeg har fått plassert midt i panna. Håper, håper! Anonymkode: 126ce...287
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud...er du meg? akkurat gjort det samme og hater de! ser ut som en transe som ikke kan sminke seg. Helt firkanta. Heldigvis så klarte jeg å få ho til å lage de tynnere enn førsteutkastet, selv om de ennå er altfor tykke og skarpe. Akkurat sånn jeg sa jeg ikke ville ha de. Jeg vet at fargen fader drastisk (heldigvis), men behandleren min fortalte meg at jeg måtte smøre for å ikke få skorper på strekene for da fallt fargen av. så det er akkurat det jeg lar være. Jeg krysser fingrene hardt for at det danner seg skorper som tar med seg fargen når det detter av. Iallfall på spissene som jeg har fått plassert midt i panna. Håper, håper! Anonymkode: 126ce...287 Ånei Huff, hva skal man si.. Godt vi er to? Håper det stemmer som du sier, at fargen falmer! Og det er rart det der, bare fordi tykke bryn er populært, betyr det ikke at alle ønsker det. Min behandler sa at bryna kom til å bli mindre når de har grodd også. Håper virkelig det for vår skyld.. Og det du sier, om å ikke smøre, håper det stemmer! Da skal jeg prøve å la være og smøre.. I hvert fall på de områdene som ser helt tulleruske og firkanta ut. Veit man ikke skal sminke bryna, men jeg måtte gjøre det før jeg gikk ut av døra. Etter masse stress, så de litt mindre jævlige ut.. Anonymkode: e80a8...8a9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Så kjedelig at dere ikke ble fornøyde! Vil du/dere legge ut bilde (av bryna, ikke hele ansiktet)? Kanskje det ikke er så ille som dere tror, bare uvant? Jeg har vurdert microblading, da jeg må sminke bryna hver dag før jeg går ut av huset. Har så tynna bryn fra før, med hull og ujevnheter. Men det er jo litt kjipt hvis microbladingen ikke blir bra.. Anonymkode: 8fe3c...467 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 På 11. november 2016 den 7.47, AnonymBruker skrev: Så kjedelig at dere ikke ble fornøyde! Vil du/dere legge ut bilde (av bryna, ikke hele ansiktet)? Kanskje det ikke er så ille som dere tror, bare uvant? Jeg har vurdert microblading, da jeg må sminke bryna hver dag før jeg går ut av huset. Har så tynna bryn fra før, med hull og ujevnheter. Men det er jo litt kjipt hvis microbladingen ikke blir bra.. Anonymkode: 8fe3c...467 Hei Kan jo oppdatere litt! Har desv ikke bilde akkurat nå, men nå ser bryna mine veldig mye bedre ut, synes jeg. De er mindre røde, fargen er mindre intens, og de ser mye mer ut som ekte øyenbryn. Fjo! Jeg tror at om man har tynne bryn fra før av, så tar det også litt tid til å venne seg til større bryn. Synes du kan prøve microblading, om du synes det er verdt det Anonymkode: e80a8...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Hvem har dere vært hos, ts og ab? Anonymkode: 083d2...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Hadde vært topp med bilder! Man ser jo bare disse sykt perfekte microblading brynene på SO-me, så hadde vært greit å se noen bilder av bryn folk er misfornøyde med og eventuelt hvor det ble gjort. Vurderer det selv, skjønner du Anonymkode: 60667...5f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå