Gå til innhold

Dersom en skal ha noen varme strømpebukser hvem er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å gå i en del skjørt nå fremover i stedenfor bukser. Som vi vet så er det et hav av forskjellige merker fra diverse kjeder. Også lurer jeg på om hvem som er de beste? Og hvem en holder best på varmen. Er det noen som har noen erfaring rundt dette så vil jeg gjerne høre det. :-) Både merke og hvor du har kjøpt det....for jeg er redd for at det blir shopping i nær fremtid :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ull eller tette med fleece innvendig. Prøv å få de med mest mulig ull eller merinoull, og ikke for mye andre stoffer. 

Så kjøper du det som er tykkest mulig. Heat Holders har noen veldig gode og varme strømpebukser med fleece. Selges ofte på Europris:

https://www.heatholders.com/products/ladies-tights

Ellers finnes det noen veldig varme strømpebukser til menn for jakt og fritidsbruk. De er veldig tykke og varme:

http://item.rakuten.co.jp/glanage-leg/004-111/

Anonymkode: 490c8...a4f

Skrevet

Pierre Robert sine ullstrømpebukser er gode. Behagelige er de også :) De er varme, men ikke kjempevarme. De er pene under skjørt og kjoler på vinteren. 

Anonymkode: 2a545...a8c

• Liker 1
Skrevet

Pierre Robert sine ribbestrikkede (hvis de finnes enda). Ellers pleier jeg å bruke to ullstrømpebukser utenpå hverandre hvis det er veldig kaldt :P

Skrevet

Wokfprd sone ullstrømpebukser er veldig fine og bra! De er dyre, men se på det som en investering.  Trenger jo bare en, og den holder i flere år. 

Skrevet

* Hvilken av de er best

Anonymkode: ef71c...013

Gjest incognita
Skrevet

Jeg kjøpte en på lindex i fjor som er helt tett og med fleece på innsiden. Superdeilig. :)

Skrevet

Pierre Robert fra matbutikkene og Safa fra Sparkjøp er mine favoritter. Tåler godt både bruk og vask. Noen av mine begynner på sin tredje vinter nå. (Bruker dem bare til kjole/skjørt. 

Anonymkode: b0bf7...b27

Skrevet

Jeg kjører ullstilongs innerst og så stilongs med fleecce på innsiden uten på det og så topper jeg det det helt med knestrømer som går over knærne

Anonymkode: 0856d...3c8

Skrevet

Vila har noen som er tette med fleece inni. De er kjempegode!

Anonymkode: 5615d...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...