Gå til innhold

Bestilling av kosmetikkvarer over nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å handle kosmetikk over nettet, og det må jeg si at jeg har oppleved mye rart. Har forsøkt Strawberry , som jeg fikk høre om nettopp her, og jeg ble alt annet enn fornøyd !!!! Varene kom ganske så fort,

men de kostet meg skjorta, for varene var blitt åpnet i tollen, og pålagt et klekkelig tollgebyr. Foruten det så var kremene uten embalasje, og produktene inneholdt smuss og hår. Forsøkte å ta kontakt med Strawberry, for å klage med venter fremdeles på svar (ventet i tre månder). Kommer aldri til å handle noe derfra igjen.

Det er dyrt å handle billig !!!! Så forsøkte jeg duft.no, her også med et dårlig resultat. Bestilte varer for en og en halv månde siden, har ikke hørt en kløyva ord.

Så en solskinnshistorie:

Så fant jeg tilslutt en kjempe bra nettbutikk esthetique.no hvor de selger julegavepakkninger.

Hadde noen spørsmål angående gavesettene, og jeg sente en forespørsel til Esthetique, som jeg fikk tilbakemelding på samme dagen! Det kaller jeg service!

Bestilte mange sett, og og varene kom en uke etter at jeg hadde bestilt, ferdig pakket inn. Noe av det beste er at det ikke koster noe å få det tilsendt, og jeg er ferdig med julegaveinnkjøpene for i år !!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo selvsagt være uheldig. Har ikke registrert at det er mange her som har klaget på strawberrynet. Det er vanlig at pakken blir åpnet i tollen, men de refunderer det beløpet. Har selv handlet mye på nettet (når det gjelder klær) og har ikke hatt mange skrekk opplevelser.

Skrevet

Ja, ja, jeg beudrer deg i hvert fall for å prøve netthandel om igjen og om igjen, selv etter to skikkelige dårlige opplevelser...

Gjest Anonymous
Skrevet

Oi...

Jeg fikk mine pakker fra strawberrynet unnpakket i sine originale embalasjer, i tillegg var de pakket inn i sølv-gavepapir utenpå.

Har alltid hatt god erfaring jeg, eneste er at jeg har nå fått en pakke fra HqHair stoppet i tollen...kinkig situasjon.

Ellers har alt gått helt glatt.

Tror du har vært veldig uheldig.

Lookfantastic har det aldri vært noe tull med.

Ingen toll eller mva ;)

Skrevet
Ja' date=' ja, jeg beudrer deg i hvert fall for å prøve netthandel om igjen og om igjen, selv etter to skikkelige dårlige opplevelser...[/quote']

Må ha lov til å være evig optimist ;)

Skrevet
Forsøkte å ta kontakt med Strawberry, for å klage med venter fremdeles på svar (ventet i tre månder). Kommer aldri til å handle noe derfra igjen.

Om du handlet gjennom Kvinneguidens butikk, kan jeg sette deg i kontakt med vår mann hos Strawberrynet, om du sender meg en mail.

Strawberrynet refunderer alle utgifter om du fakser dem kvitteringer.

Skrevet
Så forsøkte jeg duft.no, her også med et dårlig resultat. Bestilte varer for en og en halv månde siden, har ikke hørt en kløyva ord.

Hvis du har lest gjennom trådene angående duft.no så har du vel sett at vi er flere som har ventet i "evigheter" på ordren derfra,..

Jeg sendte mail og etterlyste pakken, og slapp porto pga at de brukte så lang tid. (Måtte sende 3 mailer,..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bestilt 21 ganger hittil fra Strawberrynet hittil. Alle pakkene kom raskt, pakket inn i sølvpapir og i orginalembalasjen. Jeg får det ikke helt til å stemme det du skriver der...

Skrevet

Jeg har alltid fått mine i orginaembalasjer.. Til og med eyelinerene har eske på! :) + sølvpapir..

Lookfantastic fikk jeg senest fra i dag.. Akkurat det jeg forventet av pakken.. Uskadet og uåpnet.

Bestiller du over 200kr må du beregne å betale toll.. Sånn er det bare.

Skrevet

Susanne :hjerte: strawberrynet. Kjempebillig og alle varer er pakket inn i fint sølvpapir :) Har bare bestilt for under 200 pga tollgrensen. Duft.no virker ikke like billig, og innbiller meg at de kjøper fra strawberry selv for å selge videre..

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg har også bare hørt bra om strawberry!

For å si det sånn, det begynner jo alltid nye folk i jobb rundt forbi i verden, det kan jo hende det var en eller annen tulling som la oppi noen prøver de hadde liggende!

Dakar.

Lykke til videre med netthandelen din!

Skrevet

I noen av produktbeskrivelsene på sn står det "unbox". Er du sikker på at det ikke er noen av disse du har bestilt?

Skrevet

Jeg har bare bestilt en gang i fra Strawberry. Var litt skeptiske til dem av en eller annen grunn :-?

Måtte betale for å få ut pakka, men ellers var jeg strålende fornøyd!

Innpakket og null hår! :)

Skrevet

Har også bestilt et minst et dusin ganger på strawberrynett og har alltid vært kjempefornøyd. Hvis varen kommer uten emballasje er den merket "unbox" og er dessuten mye billigere en ordinær pris.

Skrevet

Jeg har handlet et par og tjue ganger hos Strawberrynet.

Varene har alltid kommet iløpet av 5 dager (en gang tok det 14 dager, da var pakken stoppet i tollen)

Varene har alltid kommet i originalemballasje innpakket i sølvpapir.

Jeg har også bestilt 1 produkt merket unbox, dette kom også i emballasje innpakket i sølvpapir.

Tollavgifter må du regne med om du handler over 200 kroner, men Strawberrynet refunderer ofte utgiftene i ettertid.

Jeg har alltid fått raskt og hyggelig svar ifra Strawberrynet når jeg har sendt de en henvendelse på mail eller fax, så jeg har bare lovord å komme med når det gjelder Strawberrynet.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med strawberrynet, men utifra de andre innleggene høres det ut som om du har vært maks uheldig. :-(

Har også prøvd estetique, og er meget meget fornøyd :)

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Strawberry, Lookfantastic og Essentialdayspa. Jeg, og en masse venninner av meg, bestiller regelmessig fra disse tre - og har aldri opplevd noe tull.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bestilt 22 ganger fra strawberry og aldri blitt stoppet i tollen,men har altid kjøpt for 200 kr. har også handlet ca 25 ganger fra lookfantastic og heller aldri blitt stoppet,men har handlet 3-4 ganger fra hq hair og blitt stoppet men hadde HELDIGVIS BESTILT FOR 200 KR DEN GANGEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...