AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 En venninne av meg sa at i sikkerhetskontrollen på Heathrow, så kastet de pakningene hennes. F.eks på sminke, sko osv? Anonymkode: 83703...759
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Dette må du forklare nærmere, dersom du forventer at noen skal forstå hva du mener. Anonymkode: 7068b...59d 11
Akay Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Alle plasser tar de fra deg tax free på transit om du ikke har forseglet posene dersom du kommer utenfra eu og det ikke er pakket i forseglede poser som inneholder kvittering. 2
BlendaSensitive Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 1 time siden, Akay skrev: Alle plasser tar de fra deg tax free på transit om du ikke har forseglet posene dersom du kommer utenfra eu og det ikke er pakket i forseglede poser som inneholder kvittering. Om det gjelder væske ja, men ts beskriver alt, som i sko også. ts: høres merkelig de kaster poser med sko... Kan hun ha hatt for mye bagasje? Man får jo ikke ha max cabin size trillekoffert, veske, lap-top veske OG masse handleposer med på flyet. Da får man ha større koffert og sjekke den inn. Spesielt ryanair er veldig strenge på dette med antall/størrelse på bagasje. 1
Kjetil E Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 7 timer siden, BlendaSensitive skrev: Om det gjelder væske ja, men ts beskriver alt, som i sko også. ts: høres merkelig de kaster poser med sko... Kan hun ha hatt for mye bagasje? Man får jo ikke ha max cabin size trillekoffert, veske, lap-top veske OG masse handleposer med på flyet. Da får man ha større koffert og sjekke den inn. Spesielt ryanair er veldig strenge på dette med antall/størrelse på bagasje. England er de ofte veldig strikse på at du ikke for ha med for mye kabinbasje. Var på Gatwick med min mor for noen år siden og der var det en security som snakket til henne fordi hun hadde en pose i tillegg til den bagen hun hadde. Hun hadde dog plass til å putte den oppi. Dette var forøvrig etter sikkerhetskontrollen. 1
Angelheart2 Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Jeg har også sett at folk med mer enn ett kolli i håndbagasje har fått beskjed om å sette igjen for eksempel tax-freeposer. Ryanair i London er kjempestrenge på dette, der får man ikke engang ha med en liten håndveske i tillegg, mens i Paris kunne vi gå på flyet med 2 tax-freeposer i tillegg til veske og kabinkoffert uten at noen reagerte.
cmd Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Jeg vet ikke men jeg er nesten 100 % sikker på at bagasjene våre blir kastet ved inn- og utlasting av flyet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 9 timer siden, cmd skrev: Jeg vet ikke men jeg er nesten 100 % sikker på at bagasjene våre blir kastet ved inn- og utlasting av flyet. Spørs hva du ser for deg når du sier kasting. Jeg tror ikke de kaster bagasje flere meter opp eller ned noe sted. Bagasjen må jo ofte stables eller gjøres plass til, det skal ikke ligge flere oppå hverandre på båndet osv. Jeg pakker, så klart, allikevel ting inn godt og sender ikke veldig dyre eller skjøre gjenstander i insjekket bagasje. Anonymkode: 4cdba...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå