Teardrop Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Har fått ny komfyr. Ingen av mine gamle kjeler eller stekepanner fungerer på den... Hvor har de billige kjeler og stekepanner til INDUKSJONS ovn?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 14 minutter siden, Teardrop skrev: Har fått ny komfyr. Ingen av mine gamle kjeler eller stekepanner fungerer på den... Hvor har de billige kjeler og stekepanner til INDUKSJONS ovn? Absolutt alle steder det selges kjeler. Det er nesten ikke mulig å finne kjeler som ikke kan brukes på induksjonsplater for tiden. (Har du testet de du har, eller bare går du ut i fra at de ikke funker?) Anonymkode: 9d671...66c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 IKEA. Alltid IKEA Anonymkode: dee28...4bf 3
Minya Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: IKEA. Alltid IKEA Anonymkode: dee28...4bf Støttes. Har du ikke IKEA nær deg, kan du kjøpe dem på nettbutikken.
Teardrop Skrevet 10. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt alle steder det selges kjeler. Det er nesten ikke mulig å finne kjeler som ikke kan brukes på induksjonsplater for tiden. (Har du testet de du har, eller bare går du ut i fra at de ikke funker?) Anonymkode: 9d671...66c Jeg har så klart testet de gamle Takk for tips om IKEA, har det ikke så veldig nær, men skal sjekke nettbutikk
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Ikea sine er helt supre! Jeg har både Ikea og Tefal gryter. Tefal er jeg ikke fornøyd med, selv om det skal være veldig bra. Så min konklusjon er at dyrt ikke alltid er det beste Anonymkode: 3f206...764
Gjest Margit Spat Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 IKEA kan anbefales, men trenger du noe kjapt, og bor nærmere en Jerniabutikk, så har de et rimelig sett her: https://www.jernia.no/Produktkatalog/Kjøkken/Kok-og-stek/Gryter-og-kasseroller/GRYTESETT-3DLR-M-LOKK-STÅL/p/00200298 Da har du i alle fall noe å starte med, og kanskje er det greit å ønske seg kasseroller til jul?
MapleSirup Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 9 timer siden, Margit Spat skrev: IKEA kan anbefales, men trenger du noe kjapt, og bor nærmere en Jerniabutikk, så har de et rimelig sett her: https://www.jernia.no/Produktkatalog/Kjøkken/Kok-og-stek/Gryter-og-kasseroller/GRYTESETT-3DLR-M-LOKK-STÅL/p/00200298 Da har du i alle fall noe å starte med, og kanskje er det greit å ønske seg kasseroller til jul? Jeg er stor fan av IKEA. Men jeg kjøpte faktisk dette kjelesettet for noen måneder siden. Da var det tilbudskampanje. Jeg er kjempefornøyd! De er hakket bedre kvalitet enn IKEA sine. Jeg forventer å ha dem i mange år.
fresia Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 https://www.cg.no/kjelesett-1-5-2-3-5l?___store=default&nosto=nosto-page-product1 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå